UWAGA! Do weryfikacji zgłoszenia wymagane jest wypełnienie wszystkich pól poza pozycjami oznaczonymi (wpis niewymagany). Tytuł szkolenia (jednorazowo można wybrać maksymalnie 5 szkoleń, minimalnie 1) Wybierz szkolenie z listy! document.write( 'SZKOLENIA DŁUGOTERMINOWE'+ ''+ 'Podstawowy Kurs Psychoterapii Pozytywnej Edycja IV'+ 'Podyplomowy Kurs Psychoterapii – Mistrz Transkulturowej Psychoterapii Pozytywnej (PPT)'+ 'Terapia małżeństw i par w podejściu zintegrowanym'+ ''+ 'SZKOLENIA KRÓTKOTERMINOWE'+ ''+ 'Diagnostyka i postępowanie terapeutyczne w zakresie wybranych zaburzeń wieku rozwojowego (2022)'+ 'Diagnostyka i terapia dzieci z mutyzmem wybiórczym, specjalistyczna pomoc rodzinie (2022)'+ 'Gwiazdy świecą nocą. Wykorzystanie marzeń sennych na różnych etapach procesu psychoterapii (2022)'+ 'Kiedy lęk z przeciwnika staje się sprzymierzeńcem – dziesięć kroków terapii lęku (2021)'+ 'Kreatywne techniki pracy z grupą (2022)'+ 'Łączenie indywidualnej i rodzinnej formy psychoterapii w pracy z młodzieżą z zaburzeniami zachowania i emocji (2021)'+ 'Metody pracy z dziećmi z trudnościami adaptacyjnymi różnego typu - w kontakcie indywidualnym oraz w grupie (2022)'+ 'Pacjent z zespołem zaburzeń więzi i traumatyzującym doświadczeniem różnych nadużyć - postępowanie diagnostyczne i terapeutyczne na etapie konsultacji oraz leczenia (2022)'+ 'Pomiędzy chorobą psychiczną a zaburzeniami zachowania dzieci i młodzieży - diagnostyka i planowanie interwencji terapeutycznych (2021)'+ 'Postępowanie w obszarze zaburzeń zachowania i profilaktyki zachowań ryzykownych dzieci i młodzieży (2022)'+ '"Potwory wyobraźni". Diagnoza kliniczna i pomoc terapeutyczna dzieciom i młodzieży z zaburzeniami lękowymi. (2021)'+ 'Problemy rozwojowe dzieci w wieku przedszkolnym. Pomoc psychologiczna oraz wspieranie relacji rodzice-dziecko (2021)'+ 'Psychoterapia poznawczo-behawioralna – skuteczne techniki pracy i interwencji stosowane w różnych obszarach zaburzeń (2021)'+ 'Regulacja lęku i emocji oraz restrukturyzacja zdolności adaptacyjnej ego pacjenta - zastosowanie technik ISTDP w praktyce psychoterapeutycznej (2021)'+ 'Rozpoznawanie zaburzeń ze spektrum autyzmu – symptomy, wczesne wykrywanie, kryteria diagnostyczne i diagnoza różnicowa (2021)'+ 'Rozwój seksualny dzieci i młodzieży - zachowania normatywne i nienormatywne w różnych grupach wiekowych, formy pomocy i psychoterapia (2021)'+ 'Rozwój w okresie prenatalnym i dzieciństwa do 3 lat. Psychologia i psychopatologia rozwojowa, a praca psychologa z rodzinami z małym dzieckiem (2022)'+ 'Somatyczne i behawioralne maski poważnych problemów emocjonalnych w wieku rozwojowym (2021)'+ 'Tajemnice okaleczonego soma i psyche - zachowania autoagresywne, kompleksowy model pomocy (2021)'+ 'Terapia młodzieży rozwijającej się w stronę osobowości chwiejnej emocjonalnie - inspiracje dla systemowej i indywidualnej pracy z trudnymi młodzieżowymi pacjentami (2022)'+ 'Terapia sprawców przestępstw seksualnych (2022)'+ 'Trauma i jej rola w rozwoju psychopatologii zaburzeń odżywiania - diagnoza kliniczna i kierunki pomocy psychologicznej (2021)'+ 'Wczesna interwencja psychologiczna wobec małego dziecka i jego rodziny - problemy kliniczne w pierwszych trzech latach życia dziecka (2021)'+ 'Zrozumieć dziecko z FASD – problematyka powszechnych trudności edukacyjnych i zaburzeń zachowania w kontekście diagnostyki i modeli terapii FASD (2021)'+ ''+ 'DIAGNOZA PSYCHOLOGICZNA'+ ''+ 'Diagnoza dziecka w sytuacji okołorozwodowej (2021)'+ 'Opiniowanie sądowo-psychologiczne w sprawach małoletnich świadków pokrzywdzonych (2021)'+ 'Neuropsychologiczna diagnoza dziecka (2022)'+ 'Standardy opiniowania psychologicznego w sprawach rodzinnych i opiekuńczych (2021)'+ 'Zastosowanie diagnozy neuropsychologicznej w opiniowaniu sądowo-psychologicznym (2021)'+ ''+ ); Wybierz szkolenie z listy / Zaznacz jeśli chcesz zrezygnować z wcześniej wybranego w tej pozycji szkolenia document.write( 'SZKOLENIA DŁUGOTERMINOWE'+ ''+ 'Podstawowy Kurs Psychoterapii Pozytywnej Edycja IV'+ 'Podyplomowy Kurs Psychoterapii – Mistrz Transkulturowej Psychoterapii Pozytywnej (PPT)'+ 'Terapia małżeństw i par w podejściu zintegrowanym'+ ''+ 'SZKOLENIA KRÓTKOTERMINOWE'+ ''+ 'Diagnostyka i postępowanie terapeutyczne w zakresie wybranych zaburzeń wieku rozwojowego (2022)'+ 'Diagnostyka i terapia dzieci z mutyzmem wybiórczym, specjalistyczna pomoc rodzinie (2022)'+ 'Gwiazdy świecą nocą. Wykorzystanie marzeń sennych na różnych etapach procesu psychoterapii (2022)'+ 'Kiedy lęk z przeciwnika staje się sprzymierzeńcem – dziesięć kroków terapii lęku (2021)'+ 'Kreatywne techniki pracy z grupą (2022)'+ 'Łączenie indywidualnej i rodzinnej formy psychoterapii w pracy z młodzieżą z zaburzeniami zachowania i emocji (2021)'+ 'Metody pracy z dziećmi z trudnościami adaptacyjnymi różnego typu - w kontakcie indywidualnym oraz w grupie (2022)'+ 'Pacjent z zespołem zaburzeń więzi i traumatyzującym doświadczeniem różnych nadużyć - postępowanie diagnostyczne i terapeutyczne na etapie konsultacji oraz leczenia (2022)'+ 'Pomiędzy chorobą psychiczną a zaburzeniami zachowania dzieci i młodzieży - diagnostyka i planowanie interwencji terapeutycznych (2021)'+ 'Postępowanie w obszarze zaburzeń zachowania i profilaktyki zachowań ryzykownych dzieci i młodzieży (2022)'+ '"Potwory wyobraźni". Diagnoza kliniczna i pomoc terapeutyczna dzieciom i młodzieży z zaburzeniami lękowymi. (2021)'+ 'Problemy rozwojowe dzieci w wieku przedszkolnym. Pomoc psychologiczna oraz wspieranie relacji rodzice-dziecko (2021)'+ 'Psychoterapia poznawczo-behawioralna – skuteczne techniki pracy i interwencji stosowane w różnych obszarach zaburzeń (2021)'+ 'Regulacja lęku i emocji oraz restrukturyzacja zdolności adaptacyjnej ego pacjenta - zastosowanie technik ISTDP w praktyce psychoterapeutycznej (2021)'+ 'Rozpoznawanie zaburzeń ze spektrum autyzmu – symptomy, wczesne wykrywanie, kryteria diagnostyczne i diagnoza różnicowa (2021)'+ 'Rozwój seksualny dzieci i młodzieży - zachowania normatywne i nienormatywne w różnych grupach wiekowych, formy pomocy i psychoterapia (2021)'+ 'Rozwój w okresie prenatalnym i dzieciństwa do 3 lat. Psychologia i psychopatologia rozwojowa, a praca psychologa z rodzinami z małym dzieckiem (2022)'+ 'Somatyczne i behawioralne maski poważnych problemów emocjonalnych w wieku rozwojowym (2021)'+ 'Tajemnice okaleczonego soma i psyche - zachowania autoagresywne, kompleksowy model pomocy (2021)'+ 'Terapia młodzieży rozwijającej się w stronę osobowości chwiejnej emocjonalnie - inspiracje dla systemowej i indywidualnej pracy z trudnymi młodzieżowymi pacjentami (2022)'+ 'Terapia sprawców przestępstw seksualnych (2022)'+ 'Trauma i jej rola w rozwoju psychopatologii zaburzeń odżywiania - diagnoza kliniczna i kierunki pomocy psychologicznej (2021)'+ 'Wczesna interwencja psychologiczna wobec małego dziecka i jego rodziny - problemy kliniczne w pierwszych trzech latach życia dziecka (2021)'+ 'Zrozumieć dziecko z FASD – problematyka powszechnych trudności edukacyjnych i zaburzeń zachowania w kontekście diagnostyki i modeli terapii FASD (2021)'+ ''+ 'DIAGNOZA PSYCHOLOGICZNA'+ ''+ 'Diagnoza dziecka w sytuacji okołorozwodowej (2021)'+ 'Opiniowanie sądowo-psychologiczne w sprawach małoletnich świadków pokrzywdzonych (2021)'+ 'Neuropsychologiczna diagnoza dziecka (2022)'+ 'Standardy opiniowania psychologicznego w sprawach rodzinnych i opiekuńczych (2021)'+ 'Zastosowanie diagnozy neuropsychologicznej w opiniowaniu sądowo-psychologicznym (2021)'+ ''+ ); Wybierz szkolenie z listy / Zaznacz jeśli chcesz zrezygnować z wcześniej wybranego w tej pozycji szkolenia document.write( 'SZKOLENIA DŁUGOTERMINOWE'+ ''+ 'Podstawowy Kurs Psychoterapii Pozytywnej Edycja IV'+ 'Podyplomowy Kurs Psychoterapii – Mistrz Transkulturowej Psychoterapii Pozytywnej (PPT)'+ 'Terapia małżeństw i par w podejściu zintegrowanym'+ ''+ 'SZKOLENIA KRÓTKOTERMINOWE'+ ''+ 'Diagnostyka i postępowanie terapeutyczne w zakresie wybranych zaburzeń wieku rozwojowego (2022)'+ 'Diagnostyka i terapia dzieci z mutyzmem wybiórczym, specjalistyczna pomoc rodzinie (2022)'+ 'Gwiazdy świecą nocą. Wykorzystanie marzeń sennych na różnych etapach procesu psychoterapii (2022)'+ 'Kiedy lęk z przeciwnika staje się sprzymierzeńcem – dziesięć kroków terapii lęku (2021)'+ 'Kreatywne techniki pracy z grupą (2022)'+ 'Łączenie indywidualnej i rodzinnej formy psychoterapii w pracy z młodzieżą z zaburzeniami zachowania i emocji (2021)'+ 'Metody pracy z dziećmi z trudnościami adaptacyjnymi różnego typu - w kontakcie indywidualnym oraz w grupie (2022)'+ 'Pacjent z zespołem zaburzeń więzi i traumatyzującym doświadczeniem różnych nadużyć - postępowanie diagnostyczne i terapeutyczne na etapie konsultacji oraz leczenia (2022)'+ 'Pomiędzy chorobą psychiczną a zaburzeniami zachowania dzieci i młodzieży - diagnostyka i planowanie interwencji terapeutycznych (2021)'+ 'Postępowanie w obszarze zaburzeń zachowania i profilaktyki zachowań ryzykownych dzieci i młodzieży (2022)'+ '"Potwory wyobraźni". Diagnoza kliniczna i pomoc terapeutyczna dzieciom i młodzieży z zaburzeniami lękowymi. (2021)'+ 'Problemy rozwojowe dzieci w wieku przedszkolnym. Pomoc psychologiczna oraz wspieranie relacji rodzice-dziecko (2021)'+ 'Psychoterapia poznawczo-behawioralna – skuteczne techniki pracy i interwencji stosowane w różnych obszarach zaburzeń (2021)'+ 'Regulacja lęku i emocji oraz restrukturyzacja zdolności adaptacyjnej ego pacjenta - zastosowanie technik ISTDP w praktyce psychoterapeutycznej (2021)'+ 'Rozpoznawanie zaburzeń ze spektrum autyzmu – symptomy, wczesne wykrywanie, kryteria diagnostyczne i diagnoza różnicowa (2021)'+ 'Rozwój seksualny dzieci i młodzieży - zachowania normatywne i nienormatywne w różnych grupach wiekowych, formy pomocy i psychoterapia (2021)'+ 'Rozwój w okresie prenatalnym i dzieciństwa do 3 lat. Psychologia i psychopatologia rozwojowa, a praca psychologa z rodzinami z małym dzieckiem (2022)'+ 'Somatyczne i behawioralne maski poważnych problemów emocjonalnych w wieku rozwojowym (2021)'+ 'Tajemnice okaleczonego soma i psyche - zachowania autoagresywne, kompleksowy model pomocy (2021)'+ 'Terapia młodzieży rozwijającej się w stronę osobowości chwiejnej emocjonalnie - inspiracje dla systemowej i indywidualnej pracy z trudnymi młodzieżowymi pacjentami (2022)'+ 'Terapia sprawców przestępstw seksualnych (2022)'+ 'Trauma i jej rola w rozwoju psychopatologii zaburzeń odżywiania - diagnoza kliniczna i kierunki pomocy psychologicznej (2021)'+ 'Wczesna interwencja psychologiczna wobec małego dziecka i jego rodziny - problemy kliniczne w pierwszych trzech latach życia dziecka (2021)'+ 'Zrozumieć dziecko z FASD – problematyka powszechnych trudności edukacyjnych i zaburzeń zachowania w kontekście diagnostyki i modeli terapii FASD (2021)'+ ''+ 'DIAGNOZA PSYCHOLOGICZNA'+ ''+ 'Diagnoza dziecka w sytuacji okołorozwodowej (2021)'+ 'Opiniowanie sądowo-psychologiczne w sprawach małoletnich świadków pokrzywdzonych (2021)'+ 'Neuropsychologiczna diagnoza dziecka (2022)'+ 'Standardy opiniowania psychologicznego w sprawach rodzinnych i opiekuńczych (2021)'+ 'Zastosowanie diagnozy neuropsychologicznej w opiniowaniu sądowo-psychologicznym (2021)'+ ''+ ); Wybierz szkolenie z listy / Zaznacz jeśli chcesz zrezygnować z wcześniej wybranego w tej pozycji szkolenia document.write( 'SZKOLENIA DŁUGOTERMINOWE'+ ''+ 'Podstawowy Kurs Psychoterapii Pozytywnej Edycja IV'+ 'Podyplomowy Kurs Psychoterapii – Mistrz Transkulturowej Psychoterapii Pozytywnej (PPT)'+ 'Terapia małżeństw i par w podejściu zintegrowanym'+ ''+ 'SZKOLENIA KRÓTKOTERMINOWE'+ ''+ 'Diagnostyka i postępowanie terapeutyczne w zakresie wybranych zaburzeń wieku rozwojowego (2022)'+ 'Diagnostyka i terapia dzieci z mutyzmem wybiórczym, specjalistyczna pomoc rodzinie (2022)'+ 'Gwiazdy świecą nocą. Wykorzystanie marzeń sennych na różnych etapach procesu psychoterapii (2022)'+ 'Kiedy lęk z przeciwnika staje się sprzymierzeńcem – dziesięć kroków terapii lęku (2021)'+ 'Kreatywne techniki pracy z grupą (2022)'+ 'Łączenie indywidualnej i rodzinnej formy psychoterapii w pracy z młodzieżą z zaburzeniami zachowania i emocji (2021)'+ 'Metody pracy z dziećmi z trudnościami adaptacyjnymi różnego typu - w kontakcie indywidualnym oraz w grupie (2022)'+ 'Pacjent z zespołem zaburzeń więzi i traumatyzującym doświadczeniem różnych nadużyć - postępowanie diagnostyczne i terapeutyczne na etapie konsultacji oraz leczenia (2022)'+ 'Pomiędzy chorobą psychiczną a zaburzeniami zachowania dzieci i młodzieży - diagnostyka i planowanie interwencji terapeutycznych (2021)'+ 'Postępowanie w obszarze zaburzeń zachowania i profilaktyki zachowań ryzykownych dzieci i młodzieży (2022)'+ '"Potwory wyobraźni". Diagnoza kliniczna i pomoc terapeutyczna dzieciom i młodzieży z zaburzeniami lękowymi. (2021)'+ 'Problemy rozwojowe dzieci w wieku przedszkolnym. Pomoc psychologiczna oraz wspieranie relacji rodzice-dziecko (2021)'+ 'Psychoterapia poznawczo-behawioralna – skuteczne techniki pracy i interwencji stosowane w różnych obszarach zaburzeń (2021)'+ 'Regulacja lęku i emocji oraz restrukturyzacja zdolności adaptacyjnej ego pacjenta - zastosowanie technik ISTDP w praktyce psychoterapeutycznej (2021)'+ 'Rozpoznawanie zaburzeń ze spektrum autyzmu – symptomy, wczesne wykrywanie, kryteria diagnostyczne i diagnoza różnicowa (2021)'+ 'Rozwój seksualny dzieci i młodzieży - zachowania normatywne i nienormatywne w różnych grupach wiekowych, formy pomocy i psychoterapia (2021)'+ 'Rozwój w okresie prenatalnym i dzieciństwa do 3 lat. Psychologia i psychopatologia rozwojowa, a praca psychologa z rodzinami z małym dzieckiem (2022)'+ 'Somatyczne i behawioralne maski poważnych problemów emocjonalnych w wieku rozwojowym (2021)'+ 'Tajemnice okaleczonego soma i psyche - zachowania autoagresywne, kompleksowy model pomocy (2021)'+ 'Terapia młodzieży rozwijającej się w stronę osobowości chwiejnej emocjonalnie - inspiracje dla systemowej i indywidualnej pracy z trudnymi młodzieżowymi pacjentami (2022)'+ 'Terapia sprawców przestępstw seksualnych (2022)'+ 'Trauma i jej rola w rozwoju psychopatologii zaburzeń odżywiania - diagnoza kliniczna i kierunki pomocy psychologicznej (2021)'+ 'Wczesna interwencja psychologiczna wobec małego dziecka i jego rodziny - problemy kliniczne w pierwszych trzech latach życia dziecka (2021)'+ 'Zrozumieć dziecko z FASD – problematyka powszechnych trudności edukacyjnych i zaburzeń zachowania w kontekście diagnostyki i modeli terapii FASD (2021)'+ ''+ 'DIAGNOZA PSYCHOLOGICZNA'+ ''+ 'Diagnoza dziecka w sytuacji okołorozwodowej (2021)'+ 'Opiniowanie sądowo-psychologiczne w sprawach małoletnich świadków pokrzywdzonych (2021)'+ 'Neuropsychologiczna diagnoza dziecka (2022)'+ 'Standardy opiniowania psychologicznego w sprawach rodzinnych i opiekuńczych (2021)'+ 'Zastosowanie diagnozy neuropsychologicznej w opiniowaniu sądowo-psychologicznym (2021)'+ ''+ ); Wybierz szkolenie z listy / Zaznacz jeśli chcesz zrezygnować z wcześniej wybranego w tej pozycji szkolenia document.write( 'SZKOLENIA DŁUGOTERMINOWE'+ ''+ 'Podstawowy Kurs Psychoterapii Pozytywnej Edycja IV'+ 'Podyplomowy Kurs Psychoterapii – Mistrz Transkulturowej Psychoterapii Pozytywnej (PPT)'+ 'Terapia małżeństw i par w podejściu zintegrowanym'+ ''+ 'SZKOLENIA KRÓTKOTERMINOWE'+ ''+ 'Diagnostyka i postępowanie terapeutyczne w zakresie wybranych zaburzeń wieku rozwojowego (2022)'+ 'Diagnostyka i terapia dzieci z mutyzmem wybiórczym, specjalistyczna pomoc rodzinie (2022)'+ 'Gwiazdy świecą nocą. Wykorzystanie marzeń sennych na różnych etapach procesu psychoterapii (2022)'+ 'Kiedy lęk z przeciwnika staje się sprzymierzeńcem – dziesięć kroków terapii lęku (2021)'+ 'Kreatywne techniki pracy z grupą (2022)'+ 'Łączenie indywidualnej i rodzinnej formy psychoterapii w pracy z młodzieżą z zaburzeniami zachowania i emocji (2021)'+ 'Metody pracy z dziećmi z trudnościami adaptacyjnymi różnego typu - w kontakcie indywidualnym oraz w grupie (2022)'+ 'Pacjent z zespołem zaburzeń więzi i traumatyzującym doświadczeniem różnych nadużyć - postępowanie diagnostyczne i terapeutyczne na etapie konsultacji oraz leczenia (2022)'+ 'Pomiędzy chorobą psychiczną a zaburzeniami zachowania dzieci i młodzieży - diagnostyka i planowanie interwencji terapeutycznych (2021)'+ 'Postępowanie w obszarze zaburzeń zachowania i profilaktyki zachowań ryzykownych dzieci i młodzieży (2022)'+ '"Potwory wyobraźni". Diagnoza kliniczna i pomoc terapeutyczna dzieciom i młodzieży z zaburzeniami lękowymi. (2021)'+ 'Problemy rozwojowe dzieci w wieku przedszkolnym. Pomoc psychologiczna oraz wspieranie relacji rodzice-dziecko (2021)'+ 'Psychoterapia poznawczo-behawioralna – skuteczne techniki pracy i interwencji stosowane w różnych obszarach zaburzeń (2021)'+ 'Regulacja lęku i emocji oraz restrukturyzacja zdolności adaptacyjnej ego pacjenta - zastosowanie technik ISTDP w praktyce psychoterapeutycznej (2021)'+ 'Rozpoznawanie zaburzeń ze spektrum autyzmu – symptomy, wczesne wykrywanie, kryteria diagnostyczne i diagnoza różnicowa (2021)'+ 'Rozwój seksualny dzieci i młodzieży - zachowania normatywne i nienormatywne w różnych grupach wiekowych, formy pomocy i psychoterapia (2021)'+ 'Rozwój w okresie prenatalnym i dzieciństwa do 3 lat. Psychologia i psychopatologia rozwojowa, a praca psychologa z rodzinami z małym dzieckiem (2022)'+ 'Somatyczne i behawioralne maski poważnych problemów emocjonalnych w wieku rozwojowym (2021)'+ 'Tajemnice okaleczonego soma i psyche - zachowania autoagresywne, kompleksowy model pomocy (2021)'+ 'Terapia młodzieży rozwijającej się w stronę osobowości chwiejnej emocjonalnie - inspiracje dla systemowej i indywidualnej pracy z trudnymi młodzieżowymi pacjentami (2022)'+ 'Terapia sprawców przestępstw seksualnych (2022)'+ 'Trauma i jej rola w rozwoju psychopatologii zaburzeń odżywiania - diagnoza kliniczna i kierunki pomocy psychologicznej (2021)'+ 'Wczesna interwencja psychologiczna wobec małego dziecka i jego rodziny - problemy kliniczne w pierwszych trzech latach życia dziecka (2021)'+ 'Zrozumieć dziecko z FASD – problematyka powszechnych trudności edukacyjnych i zaburzeń zachowania w kontekście diagnostyki i modeli terapii FASD (2021)'+ ''+ 'DIAGNOZA PSYCHOLOGICZNA'+ ''+ 'Diagnoza dziecka w sytuacji okołorozwodowej (2021)'+ 'Opiniowanie sądowo-psychologiczne w sprawach małoletnich świadków pokrzywdzonych (2021)'+ 'Neuropsychologiczna diagnoza dziecka (2022)'+ 'Standardy opiniowania psychologicznego w sprawach rodzinnych i opiekuńczych (2021)'+ 'Zastosowanie diagnozy neuropsychologicznej w opiniowaniu sądowo-psychologicznym (2021)'+ ''+ ); Nazwisko i imię Wykształcenie Nazwa uczelni, kierunek, specjalność Rok ukończenia Proszę wybrać tryb studiów pięcioletnie dzienne studia magisterskie pięcioletnie wieczorowe studia magisterskie trzyletnie studia zaoczne dla magistrów Staż pracy (wypełnij przynajmniej jedną pozycję) W zawodzie psychologa W zawodzie lekarza (specjalizacja) W zawodzie pedagoga W zawodzie neuropsychologa W innym zawodzie (jakim?) Doświadczenie kliniczne Dotychczas bez doświadczenia w bezpośredniej pracy z pacjentami Doświadczenie w bezpośredniej pracy z pacjentami w wymiarze lat Miejsce pracy — Prywatne dane do kontaktu i korespondencji Adres zamieszkania z kodem pocztowym — Numer telefonu Dodatkowy numer telefonu (wpis niewymagany) Email Dane do wystawienia rachunku Proszę wystawić rachunek zgodnie z danymi podanymi poniżej.Odznaczenie tego pola pozwoli na weryfikację zgłoszenia bez podawania danych potrzebnych do wystawienia rachunku. Imię i nazwisko / Instytucja, NIP Dokładny adres z kodem pocztowym — Zwracamy Państwa uwagę, że wystawiany przez nas rachunek musi być zgodny z danymi zleceniodawcy na dokumencie wpłaty. Prosimy więc o zwrócenie uwagi czy informacje zawarte na blankiecie wpłaty są zbieżne z adresem i nazwą na którą ma zostać wystawiony przez nas rachunek. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy , że administratorem danych osobowych jest Pracownia Pomocy Psychologicznej dla Dzieci, Młodzieży i Rodzin z siedzibą w Sopocie przy ul. Mickiewicza 55 m. 77 (nazywana dalej Pracownią). Dane w powyższym zakresie przetwarzane będą przez Pracownię w celu realizacji szkolenia. Informujemy, że ma Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie tych danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Szczegóły na naszej stronie polityki prywatności. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszej karcie zgłoszenia dla potrzeb realizacji szkolenia. Informacje dodatkowe Planując rozwój zawodowy, jaką tematyką szkoleń z obszaru pomocy psychologicznej, terapeutycznej, psychiatrycznej, poradnictwa lub diagnostyki byliby Państwo zainteresowani? Prosimy o podanie Państwa propozycji tematycznych. (wpis niewymagany) — Uwagi (wpis niewymagany) — W trosce o bezpieczeństwo Państwa danych i gwarancję dostarczenia zgłoszenia, prosimy o przepisanie jednorazowego kodu z szarego pola do zielonego. Wygeneruj nowy kod