UWAGA! Do weryfikacji zgłoszenia wymagane jest wypełnienie wszystkich pól poza pozycjami oznaczonymi (wpis niewymagany). Tytuł szkolenia (jednorazowo można wybrać maksymalnie 5 szkoleń, minimalnie 1) Wybierz szkolenie z listy! document.write( 'SZKOLENIA DŁUGOTERMINOWE'+ ''+ 'KURS PODSTAWOWY PSYCHOTERAPII POZYTYWNEJ Edycja V'+ 'Wprowadzenie do systemowej terapii rodzin, ze szczególnym uwzględnieniem problematyki terapii rodzin z dziećmi i młodzieżą (2023)'+ 'Leczenie zaburzeń odżywiania u dzieci i młodzieży oraz młodych dorosłych (2023)'+ 'Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach - szkolenie podstawowe (2023)'+ ''+ 'SZKOLENIA KRÓTKOTERMINOWE'+ ''+ 'Depresja i zachowania samobójcze u dzieci i młodzieży - diagnoza, systemy wsparcia, terapia. (2023)'+ 'Diagnostyka i postępowanie terapeutyczne w zakresie wybranych zaburzeń wieku rozwojowego (2022)'+ 'Diagnostyka i terapia dzieci z mutyzmem wybiórczym, specjalistyczna pomoc rodzinie (2022)'+ 'Diagnoza zaburzeń oraz trudności rozwojowych i emocjonalnych dzieci w wieku poniemowlęcym i przedszkolnym – aspekty teoretyczne i praktyka kliniczna (2023)'+ 'Dziecko pokrzywdzone przestępstwem jako uczestnik procedury karnej (2023)'+ 'Gwiazdy świecą nocą. Wykorzystanie marzeń sennych na różnych etapach procesu psychoterapii (2022)'+ 'Intro to Play Therapy – szkolenie wprowadzające do Play Therapy (2022)'+ 'Karty metaforyczne w pomaganiu – narzędzie wspierające pracę specjalisty w postępowaniu terapeutycznym z dziećmi i dorosłymi (2022)'+ 'Kids’ Skills - program pracy z dziećmi przejawiającymi trudności w zachowaniu (2022)'+ 'Kiedy lęk z przeciwnika staje się sprzymierzeńcem – dziesięć kroków terapii lęku (2023)'+ 'Kreatywne techniki pracy z grupą (2022)'+ 'Lęk – kliniczna diagnoza psychologiczna i psychoterapia w podejściu integracyjnym (2022)'+ 'Metody pracy z dziećmi z trudnościami adaptacyjnymi różnego typu - w kontakcie indywidualnym oraz w grupie (2022)'+ 'Mindfulness (uważność) i współczucie w psychoterapii. Praktyka i skuteczność interwencji (MBI) (2022)'+ 'Pacjent z zespołem zaburzeń więzi i traumatyzującym doświadczeniem różnych nadużyć - postępowanie diagnostyczne i terapeutyczne na etapie konsultacji oraz leczenia (2022)'+ 'Podejście Skoncentrowane na Rozwiązaniach w pracy asystenta z rodziną (2023)'+ 'Postępowanie w obszarze zaburzeń zachowania i profilaktyki zachowań ryzykownych dzieci i młodzieży (2022)'+ '"Praca z dzieckiem po traumie umieszczonym w rodzinie zastępczej (2023)'+ 'Regulacja lęku i emocji oraz restrukturyzacja zdolności adaptacyjnej ego pacjenta - zastosowanie technik ISTDP w praktyce psychoterapeutycznej. (2023)'+ 'Rozpoznawanie zaburzeń ze spektrum autyzmu – symptomy, wczesne wykrywanie, kryteria diagnostyczne i diagnoza różnicowa (2023)'+ 'Rozwój seksualny dzieci i młodzieży - zachowania normatywne i nienormatywne w różnych grupach wiekowych, formy pomocy i psychoterapia (2023)'+ 'Rozwój w okresie prenatalnym i dzieciństwa do 3 lat. Psychologia i psychopatologia rozwojowa, a praca psychologa z rodzinami z małym dzieckiem (2022)'+ 'Socjoterapia, TUS, TZA - pomoc dla dzieci i młodzieży przejawiającej trudności w funkcjonowaniu społecznym (2022)'+ 'Somatyczne i behawioralne maski poważnych problemów emocjonalnych w wieku rozwojowym (2023)'+ 'Strukturalna diagnoza osobowości jako sposób rozumienia i postępowania w leczeniu pacjentów z różnymi typami i poziomami zaburzeń osobowości (2023)'+ 'Techniki pracy terapeutycznej z dzieckiem w trudnej sytuacji rodzinnej – kryzysów, konfliktu, rozstania (2022)'+ 'Terapia młodzieży rozwijającej się w stronę osobowości chwiejnej emocjonalnie - inspiracje dla systemowej i indywidualnej pracy z trudnymi młodzieżowymi pacjentami (2022)'+ 'Terapia sprawców przestępstw seksualnych (2022)'+ 'Terapia środowiskowa młodzieży z zaburzeniami zachowania z pandemią w tle (2022)'+ 'Trauma i jej rola w rozwoju psychopatologii zaburzeń odżywiania - diagnoza kliniczna i kierunki pomocy psychologicznej (2023)'+ 'Wsparcie, pomoc i terapia dorosłych osób z doświadczeniem przemocy seksualnej w dzieciństwie i wczesnej młodości, ze szczególnym uwzględnieniem straumatyzowanej narracji oraz podejścia zorientowanego na ciało (2022)'+ 'Wybrane zaburzenia psychiczne u dzieci, z którymi mierzymy się w pracy szkolnej - behawioralna skrzynka z narzędziami (2022)'+ 'Zaburzenia lękowe dzieci i młodzieży w podejściu poznawczo-behawioralnym – diagnostyka i leczenie (2023)'+ 'Zrozumieć dziecko z FASD – problematyka powszechnych trudności edukacyjnych i zaburzeń zachowania w kontekście diagnostyki i modeli terapii FASD (2023)'+ ''+ 'DIAGNOZA PSYCHOLOGICZNA'+ ''+ 'Kontrowersje wokół opiniowania psychologicznego wybranych zjawisk obserwowanych w sytuacji okołorozwodowej (2022)'+ 'MMPI / MMPI-2 badanie, interpretacja i opracowanie wyników (2022)'+ 'Neuropsychologiczna diagnoza dziecka (2022)'+ 'Ocena neuropsychologiczna zespołów otępiennych w kontekście klinicznym i sądowym (2023)'+ 'Opiniowanie sądowo-psychologiczne w sprawach małoletnich świadków pokrzywdzonych (2023)'+ ''+ ); Wybierz szkolenie z listy / Zaznacz jeśli chcesz zrezygnować z wcześniej wybranego w tej pozycji szkolenia document.write( 'SZKOLENIA DŁUGOTERMINOWE'+ ''+ 'KURS PODSTAWOWY PSYCHOTERAPII POZYTYWNEJ Edycja V'+ 'Wprowadzenie do systemowej terapii rodzin, ze szczególnym uwzględnieniem problematyki terapii rodzin z dziećmi i młodzieżą (2023)'+ 'Leczenie zaburzeń odżywiania u dzieci i młodzieży oraz młodych dorosłych (2023)'+ 'Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach - szkolenie podstawowe (2023)'+ ''+ 'SZKOLENIA KRÓTKOTERMINOWE'+ ''+ 'Depresja i zachowania samobójcze u dzieci i młodzieży - diagnoza, systemy wsparcia, terapia. (2023)'+ 'Diagnostyka i postępowanie terapeutyczne w zakresie wybranych zaburzeń wieku rozwojowego (2022)'+ 'Diagnostyka i terapia dzieci z mutyzmem wybiórczym, specjalistyczna pomoc rodzinie (2022)'+ 'Diagnoza zaburzeń oraz trudności rozwojowych i emocjonalnych dzieci w wieku poniemowlęcym i przedszkolnym – aspekty teoretyczne i praktyka kliniczna (2023)'+ 'Dziecko pokrzywdzone przestępstwem jako uczestnik procedury karnej (2023)'+ 'Gwiazdy świecą nocą. Wykorzystanie marzeń sennych na różnych etapach procesu psychoterapii (2022)'+ 'Intro to Play Therapy – szkolenie wprowadzające do Play Therapy (2022)'+ 'Karty metaforyczne w pomaganiu – narzędzie wspierające pracę specjalisty w postępowaniu terapeutycznym z dziećmi i dorosłymi (2022)'+ 'Kids’ Skills - program pracy z dziećmi przejawiającymi trudności w zachowaniu (2022)'+ 'Kiedy lęk z przeciwnika staje się sprzymierzeńcem – dziesięć kroków terapii lęku (2023)'+ 'Kreatywne techniki pracy z grupą (2022)'+ 'Lęk – kliniczna diagnoza psychologiczna i psychoterapia w podejściu integracyjnym (2022)'+ 'Metody pracy z dziećmi z trudnościami adaptacyjnymi różnego typu - w kontakcie indywidualnym oraz w grupie (2022)'+ 'Mindfulness (uważność) i współczucie w psychoterapii. Praktyka i skuteczność interwencji (MBI) (2022)'+ 'Pacjent z zespołem zaburzeń więzi i traumatyzującym doświadczeniem różnych nadużyć - postępowanie diagnostyczne i terapeutyczne na etapie konsultacji oraz leczenia (2022)'+ 'Podejście Skoncentrowane na Rozwiązaniach w pracy asystenta z rodziną (2023)'+ 'Postępowanie w obszarze zaburzeń zachowania i profilaktyki zachowań ryzykownych dzieci i młodzieży (2022)'+ '"Praca z dzieckiem po traumie umieszczonym w rodzinie zastępczej (2023)'+ 'Regulacja lęku i emocji oraz restrukturyzacja zdolności adaptacyjnej ego pacjenta - zastosowanie technik ISTDP w praktyce psychoterapeutycznej. (2023)'+ 'Rozpoznawanie zaburzeń ze spektrum autyzmu – symptomy, wczesne wykrywanie, kryteria diagnostyczne i diagnoza różnicowa (2023)'+ 'Rozwój seksualny dzieci i młodzieży - zachowania normatywne i nienormatywne w różnych grupach wiekowych, formy pomocy i psychoterapia (2023)'+ 'Rozwój w okresie prenatalnym i dzieciństwa do 3 lat. Psychologia i psychopatologia rozwojowa, a praca psychologa z rodzinami z małym dzieckiem (2022)'+ 'Socjoterapia, TUS, TZA - pomoc dla dzieci i młodzieży przejawiającej trudności w funkcjonowaniu społecznym (2022)'+ 'Somatyczne i behawioralne maski poważnych problemów emocjonalnych w wieku rozwojowym (2023)'+ 'Strukturalna diagnoza osobowości jako sposób rozumienia i postępowania w leczeniu pacjentów z różnymi typami i poziomami zaburzeń osobowości (2023)'+ 'Techniki pracy terapeutycznej z dzieckiem w trudnej sytuacji rodzinnej – kryzysów, konfliktu, rozstania (2022)'+ 'Terapia młodzieży rozwijającej się w stronę osobowości chwiejnej emocjonalnie - inspiracje dla systemowej i indywidualnej pracy z trudnymi młodzieżowymi pacjentami (2022)'+ 'Terapia sprawców przestępstw seksualnych (2022)'+ 'Terapia środowiskowa młodzieży z zaburzeniami zachowania z pandemią w tle (2022)'+ 'Trauma i jej rola w rozwoju psychopatologii zaburzeń odżywiania - diagnoza kliniczna i kierunki pomocy psychologicznej (2023)'+ 'Wsparcie, pomoc i terapia dorosłych osób z doświadczeniem przemocy seksualnej w dzieciństwie i wczesnej młodości, ze szczególnym uwzględnieniem straumatyzowanej narracji oraz podejścia zorientowanego na ciało (2022)'+ 'Wybrane zaburzenia psychiczne u dzieci, z którymi mierzymy się w pracy szkolnej - behawioralna skrzynka z narzędziami (2022)'+ 'Zaburzenia lękowe dzieci i młodzieży w podejściu poznawczo-behawioralnym – diagnostyka i leczenie (2023)'+ 'Zrozumieć dziecko z FASD – problematyka powszechnych trudności edukacyjnych i zaburzeń zachowania w kontekście diagnostyki i modeli terapii FASD (2023)'+ ''+ 'DIAGNOZA PSYCHOLOGICZNA'+ ''+ 'Kontrowersje wokół opiniowania psychologicznego wybranych zjawisk obserwowanych w sytuacji okołorozwodowej (2022)'+ 'MMPI / MMPI-2 badanie, interpretacja i opracowanie wyników (2022)'+ 'Neuropsychologiczna diagnoza dziecka (2022)'+ 'Ocena neuropsychologiczna zespołów otępiennych w kontekście klinicznym i sądowym (2023)'+ 'Opiniowanie sądowo-psychologiczne w sprawach małoletnich świadków pokrzywdzonych (2023)'+ ''+ ); Wybierz szkolenie z listy / Zaznacz jeśli chcesz zrezygnować z wcześniej wybranego w tej pozycji szkolenia document.write( 'SZKOLENIA DŁUGOTERMINOWE'+ ''+ 'KURS PODSTAWOWY PSYCHOTERAPII POZYTYWNEJ Edycja V'+ 'Wprowadzenie do systemowej terapii rodzin, ze szczególnym uwzględnieniem problematyki terapii rodzin z dziećmi i młodzieżą (2023)'+ 'Leczenie zaburzeń odżywiania u dzieci i młodzieży oraz młodych dorosłych (2023)'+ 'Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach - szkolenie podstawowe (2023)'+ ''+ 'SZKOLENIA KRÓTKOTERMINOWE'+ ''+ 'Depresja i zachowania samobójcze u dzieci i młodzieży - diagnoza, systemy wsparcia, terapia. (2023)'+ 'Diagnostyka i postępowanie terapeutyczne w zakresie wybranych zaburzeń wieku rozwojowego (2022)'+ 'Diagnostyka i terapia dzieci z mutyzmem wybiórczym, specjalistyczna pomoc rodzinie (2022)'+ 'Diagnoza zaburzeń oraz trudności rozwojowych i emocjonalnych dzieci w wieku poniemowlęcym i przedszkolnym – aspekty teoretyczne i praktyka kliniczna (2023)'+ 'Dziecko pokrzywdzone przestępstwem jako uczestnik procedury karnej (2023)'+ 'Gwiazdy świecą nocą. Wykorzystanie marzeń sennych na różnych etapach procesu psychoterapii (2022)'+ 'Intro to Play Therapy – szkolenie wprowadzające do Play Therapy (2022)'+ 'Karty metaforyczne w pomaganiu – narzędzie wspierające pracę specjalisty w postępowaniu terapeutycznym z dziećmi i dorosłymi (2022)'+ 'Kids’ Skills - program pracy z dziećmi przejawiającymi trudności w zachowaniu (2022)'+ 'Kiedy lęk z przeciwnika staje się sprzymierzeńcem – dziesięć kroków terapii lęku (2023)'+ 'Kreatywne techniki pracy z grupą (2022)'+ 'Lęk – kliniczna diagnoza psychologiczna i psychoterapia w podejściu integracyjnym (2022)'+ 'Metody pracy z dziećmi z trudnościami adaptacyjnymi różnego typu - w kontakcie indywidualnym oraz w grupie (2022)'+ 'Mindfulness (uważność) i współczucie w psychoterapii. Praktyka i skuteczność interwencji (MBI) (2022)'+ 'Pacjent z zespołem zaburzeń więzi i traumatyzującym doświadczeniem różnych nadużyć - postępowanie diagnostyczne i terapeutyczne na etapie konsultacji oraz leczenia (2022)'+ 'Podejście Skoncentrowane na Rozwiązaniach w pracy asystenta z rodziną (2023)'+ 'Postępowanie w obszarze zaburzeń zachowania i profilaktyki zachowań ryzykownych dzieci i młodzieży (2022)'+ '"Praca z dzieckiem po traumie umieszczonym w rodzinie zastępczej (2023)'+ 'Regulacja lęku i emocji oraz restrukturyzacja zdolności adaptacyjnej ego pacjenta - zastosowanie technik ISTDP w praktyce psychoterapeutycznej. (2023)'+ 'Rozpoznawanie zaburzeń ze spektrum autyzmu – symptomy, wczesne wykrywanie, kryteria diagnostyczne i diagnoza różnicowa (2023)'+ 'Rozwój seksualny dzieci i młodzieży - zachowania normatywne i nienormatywne w różnych grupach wiekowych, formy pomocy i psychoterapia (2023)'+ 'Rozwój w okresie prenatalnym i dzieciństwa do 3 lat. Psychologia i psychopatologia rozwojowa, a praca psychologa z rodzinami z małym dzieckiem (2022)'+ 'Socjoterapia, TUS, TZA - pomoc dla dzieci i młodzieży przejawiającej trudności w funkcjonowaniu społecznym (2022)'+ 'Somatyczne i behawioralne maski poważnych problemów emocjonalnych w wieku rozwojowym (2023)'+ 'Strukturalna diagnoza osobowości jako sposób rozumienia i postępowania w leczeniu pacjentów z różnymi typami i poziomami zaburzeń osobowości (2023)'+ 'Techniki pracy terapeutycznej z dzieckiem w trudnej sytuacji rodzinnej – kryzysów, konfliktu, rozstania (2022)'+ 'Terapia młodzieży rozwijającej się w stronę osobowości chwiejnej emocjonalnie - inspiracje dla systemowej i indywidualnej pracy z trudnymi młodzieżowymi pacjentami (2022)'+ 'Terapia sprawców przestępstw seksualnych (2022)'+ 'Terapia środowiskowa młodzieży z zaburzeniami zachowania z pandemią w tle (2022)'+ 'Trauma i jej rola w rozwoju psychopatologii zaburzeń odżywiania - diagnoza kliniczna i kierunki pomocy psychologicznej (2023)'+ 'Wsparcie, pomoc i terapia dorosłych osób z doświadczeniem przemocy seksualnej w dzieciństwie i wczesnej młodości, ze szczególnym uwzględnieniem straumatyzowanej narracji oraz podejścia zorientowanego na ciało (2022)'+ 'Wybrane zaburzenia psychiczne u dzieci, z którymi mierzymy się w pracy szkolnej - behawioralna skrzynka z narzędziami (2022)'+ 'Zaburzenia lękowe dzieci i młodzieży w podejściu poznawczo-behawioralnym – diagnostyka i leczenie (2023)'+ 'Zrozumieć dziecko z FASD – problematyka powszechnych trudności edukacyjnych i zaburzeń zachowania w kontekście diagnostyki i modeli terapii FASD (2023)'+ ''+ 'DIAGNOZA PSYCHOLOGICZNA'+ ''+ 'Kontrowersje wokół opiniowania psychologicznego wybranych zjawisk obserwowanych w sytuacji okołorozwodowej (2022)'+ 'MMPI / MMPI-2 badanie, interpretacja i opracowanie wyników (2022)'+ 'Neuropsychologiczna diagnoza dziecka (2022)'+ 'Ocena neuropsychologiczna zespołów otępiennych w kontekście klinicznym i sądowym (2023)'+ 'Opiniowanie sądowo-psychologiczne w sprawach małoletnich świadków pokrzywdzonych (2023)'+ ''+ ); Wybierz szkolenie z listy / Zaznacz jeśli chcesz zrezygnować z wcześniej wybranego w tej pozycji szkolenia document.write( 'SZKOLENIA DŁUGOTERMINOWE'+ ''+ 'KURS PODSTAWOWY PSYCHOTERAPII POZYTYWNEJ Edycja V'+ 'Wprowadzenie do systemowej terapii rodzin, ze szczególnym uwzględnieniem problematyki terapii rodzin z dziećmi i młodzieżą (2023)'+ 'Leczenie zaburzeń odżywiania u dzieci i młodzieży oraz młodych dorosłych (2023)'+ 'Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach - szkolenie podstawowe (2023)'+ ''+ 'SZKOLENIA KRÓTKOTERMINOWE'+ ''+ 'Depresja i zachowania samobójcze u dzieci i młodzieży - diagnoza, systemy wsparcia, terapia. (2023)'+ 'Diagnostyka i postępowanie terapeutyczne w zakresie wybranych zaburzeń wieku rozwojowego (2022)'+ 'Diagnostyka i terapia dzieci z mutyzmem wybiórczym, specjalistyczna pomoc rodzinie (2022)'+ 'Diagnoza zaburzeń oraz trudności rozwojowych i emocjonalnych dzieci w wieku poniemowlęcym i przedszkolnym – aspekty teoretyczne i praktyka kliniczna (2023)'+ 'Dziecko pokrzywdzone przestępstwem jako uczestnik procedury karnej (2023)'+ 'Gwiazdy świecą nocą. Wykorzystanie marzeń sennych na różnych etapach procesu psychoterapii (2022)'+ 'Intro to Play Therapy – szkolenie wprowadzające do Play Therapy (2022)'+ 'Karty metaforyczne w pomaganiu – narzędzie wspierające pracę specjalisty w postępowaniu terapeutycznym z dziećmi i dorosłymi (2022)'+ 'Kids’ Skills - program pracy z dziećmi przejawiającymi trudności w zachowaniu (2022)'+ 'Kiedy lęk z przeciwnika staje się sprzymierzeńcem – dziesięć kroków terapii lęku (2023)'+ 'Kreatywne techniki pracy z grupą (2022)'+ 'Lęk – kliniczna diagnoza psychologiczna i psychoterapia w podejściu integracyjnym (2022)'+ 'Metody pracy z dziećmi z trudnościami adaptacyjnymi różnego typu - w kontakcie indywidualnym oraz w grupie (2022)'+ 'Mindfulness (uważność) i współczucie w psychoterapii. Praktyka i skuteczność interwencji (MBI) (2022)'+ 'Pacjent z zespołem zaburzeń więzi i traumatyzującym doświadczeniem różnych nadużyć - postępowanie diagnostyczne i terapeutyczne na etapie konsultacji oraz leczenia (2022)'+ 'Podejście Skoncentrowane na Rozwiązaniach w pracy asystenta z rodziną (2023)'+ 'Postępowanie w obszarze zaburzeń zachowania i profilaktyki zachowań ryzykownych dzieci i młodzieży (2022)'+ '"Praca z dzieckiem po traumie umieszczonym w rodzinie zastępczej (2023)'+ 'Regulacja lęku i emocji oraz restrukturyzacja zdolności adaptacyjnej ego pacjenta - zastosowanie technik ISTDP w praktyce psychoterapeutycznej. (2023)'+ 'Rozpoznawanie zaburzeń ze spektrum autyzmu – symptomy, wczesne wykrywanie, kryteria diagnostyczne i diagnoza różnicowa (2023)'+ 'Rozwój seksualny dzieci i młodzieży - zachowania normatywne i nienormatywne w różnych grupach wiekowych, formy pomocy i psychoterapia (2023)'+ 'Rozwój w okresie prenatalnym i dzieciństwa do 3 lat. Psychologia i psychopatologia rozwojowa, a praca psychologa z rodzinami z małym dzieckiem (2022)'+ 'Socjoterapia, TUS, TZA - pomoc dla dzieci i młodzieży przejawiającej trudności w funkcjonowaniu społecznym (2022)'+ 'Somatyczne i behawioralne maski poważnych problemów emocjonalnych w wieku rozwojowym (2023)'+ 'Strukturalna diagnoza osobowości jako sposób rozumienia i postępowania w leczeniu pacjentów z różnymi typami i poziomami zaburzeń osobowości (2023)'+ 'Techniki pracy terapeutycznej z dzieckiem w trudnej sytuacji rodzinnej – kryzysów, konfliktu, rozstania (2022)'+ 'Terapia młodzieży rozwijającej się w stronę osobowości chwiejnej emocjonalnie - inspiracje dla systemowej i indywidualnej pracy z trudnymi młodzieżowymi pacjentami (2022)'+ 'Terapia sprawców przestępstw seksualnych (2022)'+ 'Terapia środowiskowa młodzieży z zaburzeniami zachowania z pandemią w tle (2022)'+ 'Trauma i jej rola w rozwoju psychopatologii zaburzeń odżywiania - diagnoza kliniczna i kierunki pomocy psychologicznej (2023)'+ 'Wsparcie, pomoc i terapia dorosłych osób z doświadczeniem przemocy seksualnej w dzieciństwie i wczesnej młodości, ze szczególnym uwzględnieniem straumatyzowanej narracji oraz podejścia zorientowanego na ciało (2022)'+ 'Wybrane zaburzenia psychiczne u dzieci, z którymi mierzymy się w pracy szkolnej - behawioralna skrzynka z narzędziami (2022)'+ 'Zaburzenia lękowe dzieci i młodzieży w podejściu poznawczo-behawioralnym – diagnostyka i leczenie (2023)'+ 'Zrozumieć dziecko z FASD – problematyka powszechnych trudności edukacyjnych i zaburzeń zachowania w kontekście diagnostyki i modeli terapii FASD (2023)'+ ''+ 'DIAGNOZA PSYCHOLOGICZNA'+ ''+ 'Kontrowersje wokół opiniowania psychologicznego wybranych zjawisk obserwowanych w sytuacji okołorozwodowej (2022)'+ 'MMPI / MMPI-2 badanie, interpretacja i opracowanie wyników (2022)'+ 'Neuropsychologiczna diagnoza dziecka (2022)'+ 'Ocena neuropsychologiczna zespołów otępiennych w kontekście klinicznym i sądowym (2023)'+ 'Opiniowanie sądowo-psychologiczne w sprawach małoletnich świadków pokrzywdzonych (2023)'+ ''+ ); Wybierz szkolenie z listy / Zaznacz jeśli chcesz zrezygnować z wcześniej wybranego w tej pozycji szkolenia document.write( 'SZKOLENIA DŁUGOTERMINOWE'+ ''+ 'KURS PODSTAWOWY PSYCHOTERAPII POZYTYWNEJ Edycja V'+ 'Wprowadzenie do systemowej terapii rodzin, ze szczególnym uwzględnieniem problematyki terapii rodzin z dziećmi i młodzieżą (2023)'+ 'Leczenie zaburzeń odżywiania u dzieci i młodzieży oraz młodych dorosłych (2023)'+ 'Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach - szkolenie podstawowe (2023)'+ ''+ 'SZKOLENIA KRÓTKOTERMINOWE'+ ''+ 'Depresja i zachowania samobójcze u dzieci i młodzieży - diagnoza, systemy wsparcia, terapia. (2023)'+ 'Diagnostyka i postępowanie terapeutyczne w zakresie wybranych zaburzeń wieku rozwojowego (2022)'+ 'Diagnostyka i terapia dzieci z mutyzmem wybiórczym, specjalistyczna pomoc rodzinie (2022)'+ 'Diagnoza zaburzeń oraz trudności rozwojowych i emocjonalnych dzieci w wieku poniemowlęcym i przedszkolnym – aspekty teoretyczne i praktyka kliniczna (2023)'+ 'Dziecko pokrzywdzone przestępstwem jako uczestnik procedury karnej (2023)'+ 'Gwiazdy świecą nocą. Wykorzystanie marzeń sennych na różnych etapach procesu psychoterapii (2022)'+ 'Intro to Play Therapy – szkolenie wprowadzające do Play Therapy (2022)'+ 'Karty metaforyczne w pomaganiu – narzędzie wspierające pracę specjalisty w postępowaniu terapeutycznym z dziećmi i dorosłymi (2022)'+ 'Kids’ Skills - program pracy z dziećmi przejawiającymi trudności w zachowaniu (2022)'+ 'Kiedy lęk z przeciwnika staje się sprzymierzeńcem – dziesięć kroków terapii lęku (2023)'+ 'Kreatywne techniki pracy z grupą (2022)'+ 'Lęk – kliniczna diagnoza psychologiczna i psychoterapia w podejściu integracyjnym (2022)'+ 'Metody pracy z dziećmi z trudnościami adaptacyjnymi różnego typu - w kontakcie indywidualnym oraz w grupie (2022)'+ 'Mindfulness (uważność) i współczucie w psychoterapii. Praktyka i skuteczność interwencji (MBI) (2022)'+ 'Pacjent z zespołem zaburzeń więzi i traumatyzującym doświadczeniem różnych nadużyć - postępowanie diagnostyczne i terapeutyczne na etapie konsultacji oraz leczenia (2022)'+ 'Podejście Skoncentrowane na Rozwiązaniach w pracy asystenta z rodziną (2023)'+ 'Postępowanie w obszarze zaburzeń zachowania i profilaktyki zachowań ryzykownych dzieci i młodzieży (2022)'+ '"Praca z dzieckiem po traumie umieszczonym w rodzinie zastępczej (2023)'+ 'Regulacja lęku i emocji oraz restrukturyzacja zdolności adaptacyjnej ego pacjenta - zastosowanie technik ISTDP w praktyce psychoterapeutycznej. (2023)'+ 'Rozpoznawanie zaburzeń ze spektrum autyzmu – symptomy, wczesne wykrywanie, kryteria diagnostyczne i diagnoza różnicowa (2023)'+ 'Rozwój seksualny dzieci i młodzieży - zachowania normatywne i nienormatywne w różnych grupach wiekowych, formy pomocy i psychoterapia (2023)'+ 'Rozwój w okresie prenatalnym i dzieciństwa do 3 lat. Psychologia i psychopatologia rozwojowa, a praca psychologa z rodzinami z małym dzieckiem (2022)'+ 'Socjoterapia, TUS, TZA - pomoc dla dzieci i młodzieży przejawiającej trudności w funkcjonowaniu społecznym (2022)'+ 'Somatyczne i behawioralne maski poważnych problemów emocjonalnych w wieku rozwojowym (2023)'+ 'Strukturalna diagnoza osobowości jako sposób rozumienia i postępowania w leczeniu pacjentów z różnymi typami i poziomami zaburzeń osobowości (2023)'+ 'Techniki pracy terapeutycznej z dzieckiem w trudnej sytuacji rodzinnej – kryzysów, konfliktu, rozstania (2022)'+ 'Terapia młodzieży rozwijającej się w stronę osobowości chwiejnej emocjonalnie - inspiracje dla systemowej i indywidualnej pracy z trudnymi młodzieżowymi pacjentami (2022)'+ 'Terapia sprawców przestępstw seksualnych (2022)'+ 'Terapia środowiskowa młodzieży z zaburzeniami zachowania z pandemią w tle (2022)'+ 'Trauma i jej rola w rozwoju psychopatologii zaburzeń odżywiania - diagnoza kliniczna i kierunki pomocy psychologicznej (2023)'+ 'Wsparcie, pomoc i terapia dorosłych osób z doświadczeniem przemocy seksualnej w dzieciństwie i wczesnej młodości, ze szczególnym uwzględnieniem straumatyzowanej narracji oraz podejścia zorientowanego na ciało (2022)'+ 'Wybrane zaburzenia psychiczne u dzieci, z którymi mierzymy się w pracy szkolnej - behawioralna skrzynka z narzędziami (2022)'+ 'Zaburzenia lękowe dzieci i młodzieży w podejściu poznawczo-behawioralnym – diagnostyka i leczenie (2023)'+ 'Zrozumieć dziecko z FASD – problematyka powszechnych trudności edukacyjnych i zaburzeń zachowania w kontekście diagnostyki i modeli terapii FASD (2023)'+ ''+ 'DIAGNOZA PSYCHOLOGICZNA'+ ''+ 'Kontrowersje wokół opiniowania psychologicznego wybranych zjawisk obserwowanych w sytuacji okołorozwodowej (2022)'+ 'MMPI / MMPI-2 badanie, interpretacja i opracowanie wyników (2022)'+ 'Neuropsychologiczna diagnoza dziecka (2022)'+ 'Ocena neuropsychologiczna zespołów otępiennych w kontekście klinicznym i sądowym (2023)'+ 'Opiniowanie sądowo-psychologiczne w sprawach małoletnich świadków pokrzywdzonych (2023)'+ ''+ ); Nazwisko i imię Wykształcenie Nazwa uczelni, kierunek, specjalność Rok ukończenia Proszę wybrać tryb studiów pięcioletnie dzienne studia magisterskie pięcioletnie wieczorowe studia magisterskie trzyletnie studia zaoczne dla magistrów Staż pracy (wypełnij przynajmniej jedną pozycję) W zawodzie psychologa W zawodzie lekarza (specjalizacja) W zawodzie pedagoga W zawodzie neuropsychologa W innym zawodzie (jakim?) Doświadczenie kliniczne Dotychczas bez doświadczenia w bezpośredniej pracy z pacjentami Doświadczenie w bezpośredniej pracy z pacjentami w wymiarze lat Miejsce pracy — Prywatne dane do kontaktu i korespondencji Adres zamieszkania z kodem pocztowym — Numer telefonu Dodatkowy numer telefonu (wpis niewymagany) Email Dane do wystawienia rachunku Proszę wystawić rachunek zgodnie z danymi podanymi poniżej.Odznaczenie tego pola pozwoli na weryfikację zgłoszenia bez podawania danych potrzebnych do wystawienia rachunku. Imię i nazwisko / Instytucja, NIP Dokładny adres z kodem pocztowym — Zwracamy Państwa uwagę, że wystawiany przez nas rachunek musi być zgodny z danymi zleceniodawcy na dokumencie wpłaty. Prosimy więc o zwrócenie uwagi czy informacje zawarte na blankiecie wpłaty są zbieżne z adresem i nazwą na którą ma zostać wystawiony przez nas rachunek. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy , że administratorem danych osobowych jest Pracownia Pomocy Psychologicznej dla Dzieci, Młodzieży i Rodzin z siedzibą w Sopocie przy ul. Mickiewicza 55 m. 77 (nazywana dalej Pracownią). Dane w powyższym zakresie przetwarzane będą przez Pracownię w celu realizacji szkolenia. Informujemy, że ma Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie tych danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Szczegóły na naszej stronie polityki prywatności. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszej karcie zgłoszenia dla potrzeb realizacji szkolenia. Informacje dodatkowe Planując rozwój zawodowy, jaką tematyką szkoleń z obszaru pomocy psychologicznej, terapeutycznej, psychiatrycznej, poradnictwa lub diagnostyki byliby Państwo zainteresowani? Prosimy o podanie Państwa propozycji tematycznych. (wpis niewymagany) — Uwagi (wpis niewymagany) — W trosce o bezpieczeństwo Państwa danych i gwarancję dostarczenia zgłoszenia, prosimy o przepisanie jednorazowego kodu z szarego pola do zielonego. Wygeneruj nowy kod