UWAGA! Do weryfikacji zgłoszenia wymagane jest wypełnienie wszystkich pól poza pozycjami oznaczonymi (wpis niewymagany). Tytuł szkolenia (jednorazowo można wybrać maksymalnie 5 szkoleń, minimalnie 1) Wybierz szkolenie z listy! document.write( 'SZKOLENIA DŁUGOTERMINOWE'+ ''+ 'Kurs atestowany przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne oraz akredytowany przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne'+ 'Podstawowy Kurs Psychoterapii Pozytywnej'+ 'Systemowe rozumienie rodziny – szkolenie podyplomowe'+ ''+ 'SZKOLENIA KRÓTKOTERMINOWE'+ ''+ 'Diagnoza i terapia poznawczo-behawioralna zaburzeń lękowych u dzieci (2019)'+ 'Diagnoza zaburzeń oraz trudności rozwojowych i emocjonalnych dzieci w wieku poniemowlęcym i przedszkolnym – aspekty teoretyczne i praktyka (2018)'+ 'Dysfunkcje seksualne u kobiet i mężczyzn w terapii indywidualnej i terapii pary - diagnoza, psychoterapia (2019)'+ 'Interwencja kryzysowa jako metoda pracy w kryzysach życiowych (2018)'+ 'Kiedy lęk z przeciwnika staje się sprzymierzeńcem – dziesięć kroków terapii lęku (2019)'+ 'Mindfulness czyli terapia uważności dla dzieci i ich rodzin (2019)'+ 'Narzędzia różnych modeli terapeutycznych w pracy z klientem mierzącym się z natręctwami i obsesjami (2019)'+ 'Osobowość narcystyczna i borderline w psychoterapii - specyfika, kontekst, mechanizmy zaburzenia i leczenia (2018)'+ 'Pacjent z zespołem zaburzeń więzi i traumatyzującym doświadczeniem różnych nadużyć -postępowanie diagnostyczne i terapeutyczne na etapie konsultacji oraz leczenia (2018)'+ 'Pomiędzy chorobą psychiczną a zaburzeniami zachowania dzieci i młodzieży - diagnostyka i planowanie interwencji terapeutycznych (2019)'+ 'Poznawczo- behawioralne treningi rodzicielskie stosowane w profilaktyce zaburzeń zachowania (2019)'+ 'Praca z dzieckiem po traumie umieszczonym w rodzinie zastępczej (2019)'+ 'Problemy rozwojowe dzieci w wieku przedszkolnym. Pomoc psychologiczna oraz wspieranie relacji rodzice-dziecko (2019)'+ 'Psychoterapia jedzących za dużo (2019)'+ 'Psychoterapia poznawczo-behawioralna – skuteczne techniki pracy i interwencji stosowane w różnych obszarach zaburzeń (2018)'+ 'Rodzina wieloproblemowa z perspektywy klinicznej i społecznej dysfunkcji – kompleksowy model diagnostyki, opieki i leczenia (2019)'+ 'Rozwój seksualny dzieci i młodzieży - zachowania normatywne i nienormatywne w różnych grupach wiekowych, formy pomocy i psychoterapia (2019)'+ 'Rozwój w okresie prenatalnym i dzieciństwa do 3 lat.Psychologia i psychopatologia rozwojowa, a praca psychologa z rodzinami z małym dzieckiem (2019)'+ 'Składnie kawałków życia na nowo - psychoterapia osób doświadczających przemocy (2019)'+ 'Somatyczne i behawioralne maski poważnych problemów emocjonalnych w wieku rozwojowym (2018)'+ 'Specyfika terapii osób identyfikujących się z mniejszościami seksualnymi (2018)'+ 'Tajemnice okaleczonego soma i psyche - zachowania autoagresywne, kompleksowy model pomocy (2019)'+ 'Terapia dzieci krzywdzonych i wykorzystanych seksualnie (2019)'+ 'Terapia zaburzeń lękowych u młodzieży w oparciu o koncepcję mentalizacji (2018)'+ 'Trening Kontroli Agresji (TZA) – model pracy terapeutycznej w nurcie poznawczo-behawioralnym z dziećmi i młodzieżą (2018)'+ 'Wczesna interwencja psychologiczna wobec małego dziecka i jego rodziny - problemy kliniczne w pierwszych trzech latach życia dziecka (2018)'+ 'Wprowadzenie do Dialogu Motywującego jako skutecznej metody pomagania w dążeniu do zmiany (2018)'+ 'Zaburzenia osobowości z perspektywy różnych dysfunkcji psychopatologicznych - diagnoza kliniczna - interwencja psychologiczna (2018)'+ ''+ 'DIAGNOZA PSYCHOLOGICZNA'+ ''+ 'Kliniczne zastosowanie testów psychometrycznych w diagnozie dziecka (2018)'+ 'MMPI / MMPI-2 badanie, interpretacja i opracowanie wyników (2018)'+ 'MMPI / MMPI-2 badanie, interpretacja i opracowanie wyników (2019)'+ 'Rysunek w diagnozie i terapii dziecka oraz dorosłego (2019)'+ 'Skala WAIS- R w praktyce klinicznej (2018)'+ 'Test CAT w diagnozie i terapii dziecka (2019)'+ 'TAT - test projekcyjny w diagnozie klinicznej, badanie i interpretacja (2019)'+ ''+ 'NEUROPSYCHOLOGIA W PRAKTYCE KLINICZNEJ'+ ''+ 'Neuropsychologiczna diagnoza dziecka (2019)'+ 'Neuropsychologiczna diagnoza zaburzeń pamięci (2019)'+ ''+ 'SUPERWIZJA'+ ''+ 'Superwizja w nurcie integratywnym'+ 'Superwizja w nurcie systemowym'+ ''+ 'SZKOLENIA DLA INSTYTUCJI'+ ''+ 'Budowanie wewnętrznej motywacji do zmiany'+ 'Depresja i zachowania samobójcze u dzieci i młodzieży – diagnoza, systemy wsparcia, terapia'+ 'Diagnostyka i kompleksowe postępowanie terapeutyczne w zakresie wybranych zaburzeń wieku rozwojowego – zintegrowany system opieki terapeutycznej, wychowawczej i szkolnej'+ 'Diagnoza neuropsychologiczna dziecka – specyfika badania, formułowanie hipotez, dobór metod diagnostycznych'+ 'Diagnozowanie procesów motywacyjnych sprawców przestępstw'+ 'Dziecko przed sądem – podstawy opiniowania psychologicznego dzieci dla potrzeb sądu w sprawach podejrzeń o stosowaną wobec nich przemoc, w tym wykorzystywanie seksualne'+ 'Dziecko w wieku 6-10 lat – wybrane techniki pracy terapeutycznej, stosowane formy i ich ograniczenia'+ 'Indywidualna praca terapeutyczna z dzieckiem w kontekście kryzysów rodzinnych i rozwojowych'+ 'Interwencja w sytuacjach traumatycznych indywidualnych i masowych'+ 'Jak pomóc przejść przez trudy życiowych zdarzeń – interwencja kryzysowa jako metoda wsparcia'+ 'MMPI / MMPI-2 badanie, interpretacja i opracowanie wyników'+ 'Nadopiekuńczość w relacji z rodzicem jako diagnoza i kontekst w terapii'+ 'Normatywne i nienormatywne zachowania seksualne dzieci – diagnoza i pomoc psychologiczna'+ 'Pacjent z doświadczeniem przewlekłej traumy, zaburzeniami przywiązania i dysregulacją emocjonalną- diagnoza dla potrzeb opinii sądowej'+ 'Podstawy diagnozy i pomocy psychologicznej udzielanej dzieciom krzywdzonym ze szczególnym uwzględnieniem dzieci wykorzystywanych seksualnie'+ 'Pomiędzy chorobą psychiczną a zaburzeniami zachowania dzieci i młodzieży – diagnostyka, zintegrowany system opieki terapeutycznej i wychowawczej'+ 'Praca z osobami w podeszłym wieku i ich rodzinami – metody aktywizujące, terapeutyczne'+ 'Praktyczne i teoretyczne aspekty psychoterapeutycznej pracy grupowej z dziećmi w wieku 6-12 lat'+ 'Problemy rodzin zastępczych, adopcyjnych i zrekonstruowanych w kompleksowym modelu pomocy'+ 'Profilaktyka zespołu wypalenia zawodowego i poprawa efektywności pracy w interdyscyplinarnym modelu oddziaływań'+ 'Profilowania sprawców przestępstw'+ 'Psychiczna przemoc w rodzinie – zagadnienia diagnozy, interwencji i terapii'+ 'RAD Reaktywne zaburzenia przywiązania (zespół zaburzenia więzi)'+ 'Rodzice czy dziecko – kto kogo przyprowadza na terapię – w poszukiwaniu zagubionej relacji'+ 'Rodzice źródłem zmiany zachowania „trudnego” dziecka – behawioralno-poznawcze podejście w pracy z rodzicami'+ 'Rodzina i dziecko w sytuacji rozwodu'+ 'Rodzina wieloproblemowa z perspektywy klinicznej i społecznej dysfunkcji – kompleksowy model diagnostyki, opieki i rozwoju'+ 'Skala Inteligencji WISC-R w diagnozie klinicznej'+ 'Strategie ukierunkowane na pomoc i rozwiązywanie konfliktów z nastolatkami z grup ryzyka (problem uzależnień, przemocy i szeroko rozumianej patologii)'+ 'Tajemnice okaleczonego soma i psyche – zachowania autoagresywne, kompleksowy model pomocy'+ 'TAT – test projekcyjny w diagnozie klinicznej, badanie i interpretacja'+ 'Terapia ofiar wykorzystania seksualnego'+ 'Trening zastępowania agresji (TZA) – model pracy terapeutycznej z dziećmi i młodzieżą'+ 'Trudny klient/pacjent – z perspektywy wiedzy o teorii przywiązania i rozwoju wczesnodziecięcym'+ 'Uzależnienie od Internetu / gier komputerowych – perspektywa wielokontekstowa'+ 'Zaburzenia lękowe wieku rozwojowego – systemowe i interdyscyplinarne postępowanie w procesie pomagania'+ 'Zasady i metody sprawowania profesjonalnej opieki nad osobami dotkniętymi otępieniem starczym' ); Wybierz szkolenie z listy / Zaznacz jeśli chcesz zrezygnować z wcześniej wybranego w tej pozycji szkolenia document.write( 'SZKOLENIA DŁUGOTERMINOWE'+ ''+ 'Kurs atestowany przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne oraz akredytowany przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne'+ 'Podstawowy Kurs Psychoterapii Pozytywnej'+ 'Systemowe rozumienie rodziny – szkolenie podyplomowe'+ ''+ 'SZKOLENIA KRÓTKOTERMINOWE'+ ''+ 'Diagnoza i terapia poznawczo-behawioralna zaburzeń lękowych u dzieci (2019)'+ 'Diagnoza zaburzeń oraz trudności rozwojowych i emocjonalnych dzieci w wieku poniemowlęcym i przedszkolnym – aspekty teoretyczne i praktyka (2018)'+ 'Dysfunkcje seksualne u kobiet i mężczyzn w terapii indywidualnej i terapii pary - diagnoza, psychoterapia (2019)'+ 'Interwencja kryzysowa jako metoda pracy w kryzysach życiowych (2018)'+ 'Kiedy lęk z przeciwnika staje się sprzymierzeńcem – dziesięć kroków terapii lęku (2019)'+ 'Mindfulness czyli terapia uważności dla dzieci i ich rodzin (2019)'+ 'Narzędzia różnych modeli terapeutycznych w pracy z klientem mierzącym się z natręctwami i obsesjami (2019)'+ 'Osobowość narcystyczna i borderline w psychoterapii - specyfika, kontekst, mechanizmy zaburzenia i leczenia (2018)'+ 'Pacjent z zespołem zaburzeń więzi i traumatyzującym doświadczeniem różnych nadużyć -postępowanie diagnostyczne i terapeutyczne na etapie konsultacji oraz leczenia (2018)'+ 'Pomiędzy chorobą psychiczną a zaburzeniami zachowania dzieci i młodzieży - diagnostyka i planowanie interwencji terapeutycznych (2019)'+ 'Poznawczo- behawioralne treningi rodzicielskie stosowane w profilaktyce zaburzeń zachowania (2019)'+ 'Praca z dzieckiem po traumie umieszczonym w rodzinie zastępczej (2019)'+ 'Problemy rozwojowe dzieci w wieku przedszkolnym. Pomoc psychologiczna oraz wspieranie relacji rodzice-dziecko (2019)'+ 'Psychoterapia jedzących za dużo (2019)'+ 'Psychoterapia poznawczo-behawioralna – skuteczne techniki pracy i interwencji stosowane w różnych obszarach zaburzeń (2018)'+ 'Rodzina wieloproblemowa z perspektywy klinicznej i społecznej dysfunkcji – kompleksowy model diagnostyki, opieki i leczenia (2019)'+ 'Rozwój seksualny dzieci i młodzieży - zachowania normatywne i nienormatywne w różnych grupach wiekowych, formy pomocy i psychoterapia (2019)'+ 'Rozwój w okresie prenatalnym i dzieciństwa do 3 lat.Psychologia i psychopatologia rozwojowa, a praca psychologa z rodzinami z małym dzieckiem (2019)'+ 'Składnie kawałków życia na nowo - psychoterapia osób doświadczających przemocy (2019)'+ 'Somatyczne i behawioralne maski poważnych problemów emocjonalnych w wieku rozwojowym (2018)'+ 'Specyfika terapii osób identyfikujących się z mniejszościami seksualnymi (2018)'+ 'Tajemnice okaleczonego soma i psyche - zachowania autoagresywne, kompleksowy model pomocy (2019)'+ 'Terapia dzieci krzywdzonych i wykorzystanych seksualnie (2019)'+ 'Terapia zaburzeń lękowych u młodzieży w oparciu o koncepcję mentalizacji (2018)'+ 'Trening Kontroli Agresji (TZA) – model pracy terapeutycznej w nurcie poznawczo-behawioralnym z dziećmi i młodzieżą (2018)'+ 'Wczesna interwencja psychologiczna wobec małego dziecka i jego rodziny - problemy kliniczne w pierwszych trzech latach życia dziecka (2018)'+ 'Wprowadzenie do Dialogu Motywującego jako skutecznej metody pomagania w dążeniu do zmiany (2018)'+ 'Zaburzenia osobowości z perspektywy różnych dysfunkcji psychopatologicznych - diagnoza kliniczna - interwencja psychologiczna (2018)'+ ''+ 'DIAGNOZA PSYCHOLOGICZNA'+ ''+ 'Kliniczne zastosowanie testów psychometrycznych w diagnozie dziecka (2018)'+ 'MMPI / MMPI-2 badanie, interpretacja i opracowanie wyników (2018)'+ 'MMPI / MMPI-2 badanie, interpretacja i opracowanie wyników (2019)'+ 'Rysunek w diagnozie i terapii dziecka oraz dorosłego (2019)'+ 'Skala WAIS- R w praktyce klinicznej (2018)'+ 'Test CAT w diagnozie i terapii dziecka (2019)'+ 'TAT - test projekcyjny w diagnozie klinicznej, badanie i interpretacja (2019)'+ ''+ 'NEUROPSYCHOLOGIA W PRAKTYCE KLINICZNEJ'+ ''+ 'Neuropsychologiczna diagnoza dziecka (2019)'+ 'Neuropsychologiczna diagnoza zaburzeń pamięci (2019)'+ ''+ 'SUPERWIZJA'+ ''+ 'Superwizja w nurcie integratywnym'+ 'Superwizja w nurcie systemowym'+ ''+ 'SZKOLENIA DLA INSTYTUCJI'+ ''+ 'Budowanie wewnętrznej motywacji do zmiany'+ 'Depresja i zachowania samobójcze u dzieci i młodzieży – diagnoza, systemy wsparcia, terapia'+ 'Diagnostyka i kompleksowe postępowanie terapeutyczne w zakresie wybranych zaburzeń wieku rozwojowego – zintegrowany system opieki terapeutycznej, wychowawczej i szkolnej'+ 'Diagnoza neuropsychologiczna dziecka – specyfika badania, formułowanie hipotez, dobór metod diagnostycznych'+ 'Diagnozowanie procesów motywacyjnych sprawców przestępstw'+ 'Dziecko przed sądem – podstawy opiniowania psychologicznego dzieci dla potrzeb sądu w sprawach podejrzeń o stosowaną wobec nich przemoc, w tym wykorzystywanie seksualne'+ 'Dziecko w wieku 6-10 lat – wybrane techniki pracy terapeutycznej, stosowane formy i ich ograniczenia'+ 'Indywidualna praca terapeutyczna z dzieckiem w kontekście kryzysów rodzinnych i rozwojowych'+ 'Interwencja w sytuacjach traumatycznych indywidualnych i masowych'+ 'Jak pomóc przejść przez trudy życiowych zdarzeń – interwencja kryzysowa jako metoda wsparcia'+ 'MMPI / MMPI-2 badanie, interpretacja i opracowanie wyników'+ 'Nadopiekuńczość w relacji z rodzicem jako diagnoza i kontekst w terapii'+ 'Normatywne i nienormatywne zachowania seksualne dzieci – diagnoza i pomoc psychologiczna'+ 'Pacjent z doświadczeniem przewlekłej traumy, zaburzeniami przywiązania i dysregulacją emocjonalną- diagnoza dla potrzeb opinii sądowej'+ 'Podstawy diagnozy i pomocy psychologicznej udzielanej dzieciom krzywdzonym ze szczególnym uwzględnieniem dzieci wykorzystywanych seksualnie'+ 'Pomiędzy chorobą psychiczną a zaburzeniami zachowania dzieci i młodzieży – diagnostyka, zintegrowany system opieki terapeutycznej i wychowawczej'+ 'Praca z osobami w podeszłym wieku i ich rodzinami – metody aktywizujące, terapeutyczne'+ 'Praktyczne i teoretyczne aspekty psychoterapeutycznej pracy grupowej z dziećmi w wieku 6-12 lat'+ 'Problemy rodzin zastępczych, adopcyjnych i zrekonstruowanych w kompleksowym modelu pomocy'+ 'Profilaktyka zespołu wypalenia zawodowego i poprawa efektywności pracy w interdyscyplinarnym modelu oddziaływań'+ 'Profilowania sprawców przestępstw'+ 'Psychiczna przemoc w rodzinie – zagadnienia diagnozy, interwencji i terapii'+ 'RAD Reaktywne zaburzenia przywiązania (zespół zaburzenia więzi)'+ 'Rodzice czy dziecko – kto kogo przyprowadza na terapię – w poszukiwaniu zagubionej relacji'+ 'Rodzice źródłem zmiany zachowania „trudnego” dziecka – behawioralno-poznawcze podejście w pracy z rodzicami'+ 'Rodzina i dziecko w sytuacji rozwodu'+ 'Rodzina wieloproblemowa z perspektywy klinicznej i społecznej dysfunkcji – kompleksowy model diagnostyki, opieki i rozwoju'+ 'Skala Inteligencji WISC-R w diagnozie klinicznej'+ 'Strategie ukierunkowane na pomoc i rozwiązywanie konfliktów z nastolatkami z grup ryzyka (problem uzależnień, przemocy i szeroko rozumianej patologii)'+ 'Tajemnice okaleczonego soma i psyche – zachowania autoagresywne, kompleksowy model pomocy'+ 'TAT – test projekcyjny w diagnozie klinicznej, badanie i interpretacja'+ 'Terapia ofiar wykorzystania seksualnego'+ 'Trening zastępowania agresji (TZA) – model pracy terapeutycznej z dziećmi i młodzieżą'+ 'Trudny klient/pacjent – z perspektywy wiedzy o teorii przywiązania i rozwoju wczesnodziecięcym'+ 'Uzależnienie od Internetu / gier komputerowych – perspektywa wielokontekstowa'+ 'Zaburzenia lękowe wieku rozwojowego – systemowe i interdyscyplinarne postępowanie w procesie pomagania'+ 'Zasady i metody sprawowania profesjonalnej opieki nad osobami dotkniętymi otępieniem starczym' ); Wybierz szkolenie z listy / Zaznacz jeśli chcesz zrezygnować z wcześniej wybranego w tej pozycji szkolenia document.write( 'SZKOLENIA DŁUGOTERMINOWE'+ ''+ 'Kurs atestowany przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne oraz akredytowany przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne'+ 'Podstawowy Kurs Psychoterapii Pozytywnej'+ 'Systemowe rozumienie rodziny – szkolenie podyplomowe'+ ''+ 'SZKOLENIA KRÓTKOTERMINOWE'+ ''+ 'Diagnoza i terapia poznawczo-behawioralna zaburzeń lękowych u dzieci (2019)'+ 'Diagnoza zaburzeń oraz trudności rozwojowych i emocjonalnych dzieci w wieku poniemowlęcym i przedszkolnym – aspekty teoretyczne i praktyka (2018)'+ 'Dysfunkcje seksualne u kobiet i mężczyzn w terapii indywidualnej i terapii pary - diagnoza, psychoterapia (2019)'+ 'Interwencja kryzysowa jako metoda pracy w kryzysach życiowych (2018)'+ 'Kiedy lęk z przeciwnika staje się sprzymierzeńcem – dziesięć kroków terapii lęku (2019)'+ 'Mindfulness czyli terapia uważności dla dzieci i ich rodzin (2019)'+ 'Narzędzia różnych modeli terapeutycznych w pracy z klientem mierzącym się z natręctwami i obsesjami (2019)'+ 'Osobowość narcystyczna i borderline w psychoterapii - specyfika, kontekst, mechanizmy zaburzenia i leczenia (2018)'+ 'Pacjent z zespołem zaburzeń więzi i traumatyzującym doświadczeniem różnych nadużyć -postępowanie diagnostyczne i terapeutyczne na etapie konsultacji oraz leczenia (2018)'+ 'Pomiędzy chorobą psychiczną a zaburzeniami zachowania dzieci i młodzieży - diagnostyka i planowanie interwencji terapeutycznych (2019)'+ 'Poznawczo- behawioralne treningi rodzicielskie stosowane w profilaktyce zaburzeń zachowania (2019)'+ 'Praca z dzieckiem po traumie umieszczonym w rodzinie zastępczej (2019)'+ 'Problemy rozwojowe dzieci w wieku przedszkolnym. Pomoc psychologiczna oraz wspieranie relacji rodzice-dziecko (2019)'+ 'Psychoterapia jedzących za dużo (2019)'+ 'Psychoterapia poznawczo-behawioralna – skuteczne techniki pracy i interwencji stosowane w różnych obszarach zaburzeń (2018)'+ 'Rodzina wieloproblemowa z perspektywy klinicznej i społecznej dysfunkcji – kompleksowy model diagnostyki, opieki i leczenia (2019)'+ 'Rozwój seksualny dzieci i młodzieży - zachowania normatywne i nienormatywne w różnych grupach wiekowych, formy pomocy i psychoterapia (2019)'+ 'Rozwój w okresie prenatalnym i dzieciństwa do 3 lat.Psychologia i psychopatologia rozwojowa, a praca psychologa z rodzinami z małym dzieckiem (2019)'+ 'Składnie kawałków życia na nowo - psychoterapia osób doświadczających przemocy (2019)'+ 'Somatyczne i behawioralne maski poważnych problemów emocjonalnych w wieku rozwojowym (2018)'+ 'Specyfika terapii osób identyfikujących się z mniejszościami seksualnymi (2018)'+ 'Tajemnice okaleczonego soma i psyche - zachowania autoagresywne, kompleksowy model pomocy (2019)'+ 'Terapia dzieci krzywdzonych i wykorzystanych seksualnie (2019)'+ 'Terapia zaburzeń lękowych u młodzieży w oparciu o koncepcję mentalizacji (2018)'+ 'Trening Kontroli Agresji (TZA) – model pracy terapeutycznej w nurcie poznawczo-behawioralnym z dziećmi i młodzieżą (2018)'+ 'Wczesna interwencja psychologiczna wobec małego dziecka i jego rodziny - problemy kliniczne w pierwszych trzech latach życia dziecka (2018)'+ 'Wprowadzenie do Dialogu Motywującego jako skutecznej metody pomagania w dążeniu do zmiany (2018)'+ 'Zaburzenia osobowości z perspektywy różnych dysfunkcji psychopatologicznych - diagnoza kliniczna - interwencja psychologiczna (2018)'+ ''+ 'DIAGNOZA PSYCHOLOGICZNA'+ ''+ 'Kliniczne zastosowanie testów psychometrycznych w diagnozie dziecka (2018)'+ 'MMPI / MMPI-2 badanie, interpretacja i opracowanie wyników (2018)'+ 'MMPI / MMPI-2 badanie, interpretacja i opracowanie wyników (2019)'+ 'Rysunek w diagnozie i terapii dziecka oraz dorosłego (2019)'+ 'Skala WAIS- R w praktyce klinicznej (2018)'+ 'Test CAT w diagnozie i terapii dziecka (2019)'+ 'TAT - test projekcyjny w diagnozie klinicznej, badanie i interpretacja (2019)'+ ''+ 'NEUROPSYCHOLOGIA W PRAKTYCE KLINICZNEJ'+ ''+ 'Neuropsychologiczna diagnoza dziecka (2019)'+ 'Neuropsychologiczna diagnoza zaburzeń pamięci (2019)'+ ''+ 'SUPERWIZJA'+ ''+ 'Superwizja w nurcie integratywnym'+ 'Superwizja w nurcie systemowym'+ ''+ 'SZKOLENIA DLA INSTYTUCJI'+ ''+ 'Budowanie wewnętrznej motywacji do zmiany'+ 'Depresja i zachowania samobójcze u dzieci i młodzieży – diagnoza, systemy wsparcia, terapia'+ 'Diagnostyka i kompleksowe postępowanie terapeutyczne w zakresie wybranych zaburzeń wieku rozwojowego – zintegrowany system opieki terapeutycznej, wychowawczej i szkolnej'+ 'Diagnoza neuropsychologiczna dziecka – specyfika badania, formułowanie hipotez, dobór metod diagnostycznych'+ 'Diagnozowanie procesów motywacyjnych sprawców przestępstw'+ 'Dziecko przed sądem – podstawy opiniowania psychologicznego dzieci dla potrzeb sądu w sprawach podejrzeń o stosowaną wobec nich przemoc, w tym wykorzystywanie seksualne'+ 'Dziecko w wieku 6-10 lat – wybrane techniki pracy terapeutycznej, stosowane formy i ich ograniczenia'+ 'Indywidualna praca terapeutyczna z dzieckiem w kontekście kryzysów rodzinnych i rozwojowych'+ 'Interwencja w sytuacjach traumatycznych indywidualnych i masowych'+ 'Jak pomóc przejść przez trudy życiowych zdarzeń – interwencja kryzysowa jako metoda wsparcia'+ 'MMPI / MMPI-2 badanie, interpretacja i opracowanie wyników'+ 'Nadopiekuńczość w relacji z rodzicem jako diagnoza i kontekst w terapii'+ 'Normatywne i nienormatywne zachowania seksualne dzieci – diagnoza i pomoc psychologiczna'+ 'Pacjent z doświadczeniem przewlekłej traumy, zaburzeniami przywiązania i dysregulacją emocjonalną- diagnoza dla potrzeb opinii sądowej'+ 'Podstawy diagnozy i pomocy psychologicznej udzielanej dzieciom krzywdzonym ze szczególnym uwzględnieniem dzieci wykorzystywanych seksualnie'+ 'Pomiędzy chorobą psychiczną a zaburzeniami zachowania dzieci i młodzieży – diagnostyka, zintegrowany system opieki terapeutycznej i wychowawczej'+ 'Praca z osobami w podeszłym wieku i ich rodzinami – metody aktywizujące, terapeutyczne'+ 'Praktyczne i teoretyczne aspekty psychoterapeutycznej pracy grupowej z dziećmi w wieku 6-12 lat'+ 'Problemy rodzin zastępczych, adopcyjnych i zrekonstruowanych w kompleksowym modelu pomocy'+ 'Profilaktyka zespołu wypalenia zawodowego i poprawa efektywności pracy w interdyscyplinarnym modelu oddziaływań'+ 'Profilowania sprawców przestępstw'+ 'Psychiczna przemoc w rodzinie – zagadnienia diagnozy, interwencji i terapii'+ 'RAD Reaktywne zaburzenia przywiązania (zespół zaburzenia więzi)'+ 'Rodzice czy dziecko – kto kogo przyprowadza na terapię – w poszukiwaniu zagubionej relacji'+ 'Rodzice źródłem zmiany zachowania „trudnego” dziecka – behawioralno-poznawcze podejście w pracy z rodzicami'+ 'Rodzina i dziecko w sytuacji rozwodu'+ 'Rodzina wieloproblemowa z perspektywy klinicznej i społecznej dysfunkcji – kompleksowy model diagnostyki, opieki i rozwoju'+ 'Skala Inteligencji WISC-R w diagnozie klinicznej'+ 'Strategie ukierunkowane na pomoc i rozwiązywanie konfliktów z nastolatkami z grup ryzyka (problem uzależnień, przemocy i szeroko rozumianej patologii)'+ 'Tajemnice okaleczonego soma i psyche – zachowania autoagresywne, kompleksowy model pomocy'+ 'TAT – test projekcyjny w diagnozie klinicznej, badanie i interpretacja'+ 'Terapia ofiar wykorzystania seksualnego'+ 'Trening zastępowania agresji (TZA) – model pracy terapeutycznej z dziećmi i młodzieżą'+ 'Trudny klient/pacjent – z perspektywy wiedzy o teorii przywiązania i rozwoju wczesnodziecięcym'+ 'Uzależnienie od Internetu / gier komputerowych – perspektywa wielokontekstowa'+ 'Zaburzenia lękowe wieku rozwojowego – systemowe i interdyscyplinarne postępowanie w procesie pomagania'+ 'Zasady i metody sprawowania profesjonalnej opieki nad osobami dotkniętymi otępieniem starczym' ); Wybierz szkolenie z listy / Zaznacz jeśli chcesz zrezygnować z wcześniej wybranego w tej pozycji szkolenia document.write( 'SZKOLENIA DŁUGOTERMINOWE'+ ''+ 'Kurs atestowany przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne oraz akredytowany przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne'+ 'Podstawowy Kurs Psychoterapii Pozytywnej'+ 'Systemowe rozumienie rodziny – szkolenie podyplomowe'+ ''+ 'SZKOLENIA KRÓTKOTERMINOWE'+ ''+ 'Diagnoza i terapia poznawczo-behawioralna zaburzeń lękowych u dzieci (2019)'+ 'Diagnoza zaburzeń oraz trudności rozwojowych i emocjonalnych dzieci w wieku poniemowlęcym i przedszkolnym – aspekty teoretyczne i praktyka (2018)'+ 'Dysfunkcje seksualne u kobiet i mężczyzn w terapii indywidualnej i terapii pary - diagnoza, psychoterapia (2019)'+ 'Interwencja kryzysowa jako metoda pracy w kryzysach życiowych (2018)'+ 'Kiedy lęk z przeciwnika staje się sprzymierzeńcem – dziesięć kroków terapii lęku (2019)'+ 'Mindfulness czyli terapia uważności dla dzieci i ich rodzin (2019)'+ 'Narzędzia różnych modeli terapeutycznych w pracy z klientem mierzącym się z natręctwami i obsesjami (2019)'+ 'Osobowość narcystyczna i borderline w psychoterapii - specyfika, kontekst, mechanizmy zaburzenia i leczenia (2018)'+ 'Pacjent z zespołem zaburzeń więzi i traumatyzującym doświadczeniem różnych nadużyć -postępowanie diagnostyczne i terapeutyczne na etapie konsultacji oraz leczenia (2018)'+ 'Pomiędzy chorobą psychiczną a zaburzeniami zachowania dzieci i młodzieży - diagnostyka i planowanie interwencji terapeutycznych (2019)'+ 'Poznawczo- behawioralne treningi rodzicielskie stosowane w profilaktyce zaburzeń zachowania (2019)'+ 'Praca z dzieckiem po traumie umieszczonym w rodzinie zastępczej (2019)'+ 'Problemy rozwojowe dzieci w wieku przedszkolnym. Pomoc psychologiczna oraz wspieranie relacji rodzice-dziecko (2019)'+ 'Psychoterapia jedzących za dużo (2019)'+ 'Psychoterapia poznawczo-behawioralna – skuteczne techniki pracy i interwencji stosowane w różnych obszarach zaburzeń (2018)'+ 'Rodzina wieloproblemowa z perspektywy klinicznej i społecznej dysfunkcji – kompleksowy model diagnostyki, opieki i leczenia (2019)'+ 'Rozwój seksualny dzieci i młodzieży - zachowania normatywne i nienormatywne w różnych grupach wiekowych, formy pomocy i psychoterapia (2019)'+ 'Rozwój w okresie prenatalnym i dzieciństwa do 3 lat.Psychologia i psychopatologia rozwojowa, a praca psychologa z rodzinami z małym dzieckiem (2019)'+ 'Składnie kawałków życia na nowo - psychoterapia osób doświadczających przemocy (2019)'+ 'Somatyczne i behawioralne maski poważnych problemów emocjonalnych w wieku rozwojowym (2018)'+ 'Specyfika terapii osób identyfikujących się z mniejszościami seksualnymi (2018)'+ 'Tajemnice okaleczonego soma i psyche - zachowania autoagresywne, kompleksowy model pomocy (2019)'+ 'Terapia dzieci krzywdzonych i wykorzystanych seksualnie (2019)'+ 'Terapia zaburzeń lękowych u młodzieży w oparciu o koncepcję mentalizacji (2018)'+ 'Trening Kontroli Agresji (TZA) – model pracy terapeutycznej w nurcie poznawczo-behawioralnym z dziećmi i młodzieżą (2018)'+ 'Wczesna interwencja psychologiczna wobec małego dziecka i jego rodziny - problemy kliniczne w pierwszych trzech latach życia dziecka (2018)'+ 'Wprowadzenie do Dialogu Motywującego jako skutecznej metody pomagania w dążeniu do zmiany (2018)'+ 'Zaburzenia osobowości z perspektywy różnych dysfunkcji psychopatologicznych - diagnoza kliniczna - interwencja psychologiczna (2018)'+ ''+ 'DIAGNOZA PSYCHOLOGICZNA'+ ''+ 'Kliniczne zastosowanie testów psychometrycznych w diagnozie dziecka (2018)'+ 'MMPI / MMPI-2 badanie, interpretacja i opracowanie wyników (2018)'+ 'MMPI / MMPI-2 badanie, interpretacja i opracowanie wyników (2019)'+ 'Rysunek w diagnozie i terapii dziecka oraz dorosłego (2019)'+ 'Skala WAIS- R w praktyce klinicznej (2018)'+ 'Test CAT w diagnozie i terapii dziecka (2019)'+ 'TAT - test projekcyjny w diagnozie klinicznej, badanie i interpretacja (2019)'+ ''+ 'NEUROPSYCHOLOGIA W PRAKTYCE KLINICZNEJ'+ ''+ 'Neuropsychologiczna diagnoza dziecka (2019)'+ 'Neuropsychologiczna diagnoza zaburzeń pamięci (2019)'+ ''+ 'SUPERWIZJA'+ ''+ 'Superwizja w nurcie integratywnym'+ 'Superwizja w nurcie systemowym'+ ''+ 'SZKOLENIA DLA INSTYTUCJI'+ ''+ 'Budowanie wewnętrznej motywacji do zmiany'+ 'Depresja i zachowania samobójcze u dzieci i młodzieży – diagnoza, systemy wsparcia, terapia'+ 'Diagnostyka i kompleksowe postępowanie terapeutyczne w zakresie wybranych zaburzeń wieku rozwojowego – zintegrowany system opieki terapeutycznej, wychowawczej i szkolnej'+ 'Diagnoza neuropsychologiczna dziecka – specyfika badania, formułowanie hipotez, dobór metod diagnostycznych'+ 'Diagnozowanie procesów motywacyjnych sprawców przestępstw'+ 'Dziecko przed sądem – podstawy opiniowania psychologicznego dzieci dla potrzeb sądu w sprawach podejrzeń o stosowaną wobec nich przemoc, w tym wykorzystywanie seksualne'+ 'Dziecko w wieku 6-10 lat – wybrane techniki pracy terapeutycznej, stosowane formy i ich ograniczenia'+ 'Indywidualna praca terapeutyczna z dzieckiem w kontekście kryzysów rodzinnych i rozwojowych'+ 'Interwencja w sytuacjach traumatycznych indywidualnych i masowych'+ 'Jak pomóc przejść przez trudy życiowych zdarzeń – interwencja kryzysowa jako metoda wsparcia'+ 'MMPI / MMPI-2 badanie, interpretacja i opracowanie wyników'+ 'Nadopiekuńczość w relacji z rodzicem jako diagnoza i kontekst w terapii'+ 'Normatywne i nienormatywne zachowania seksualne dzieci – diagnoza i pomoc psychologiczna'+ 'Pacjent z doświadczeniem przewlekłej traumy, zaburzeniami przywiązania i dysregulacją emocjonalną- diagnoza dla potrzeb opinii sądowej'+ 'Podstawy diagnozy i pomocy psychologicznej udzielanej dzieciom krzywdzonym ze szczególnym uwzględnieniem dzieci wykorzystywanych seksualnie'+ 'Pomiędzy chorobą psychiczną a zaburzeniami zachowania dzieci i młodzieży – diagnostyka, zintegrowany system opieki terapeutycznej i wychowawczej'+ 'Praca z osobami w podeszłym wieku i ich rodzinami – metody aktywizujące, terapeutyczne'+ 'Praktyczne i teoretyczne aspekty psychoterapeutycznej pracy grupowej z dziećmi w wieku 6-12 lat'+ 'Problemy rodzin zastępczych, adopcyjnych i zrekonstruowanych w kompleksowym modelu pomocy'+ 'Profilaktyka zespołu wypalenia zawodowego i poprawa efektywności pracy w interdyscyplinarnym modelu oddziaływań'+ 'Profilowania sprawców przestępstw'+ 'Psychiczna przemoc w rodzinie – zagadnienia diagnozy, interwencji i terapii'+ 'RAD Reaktywne zaburzenia przywiązania (zespół zaburzenia więzi)'+ 'Rodzice czy dziecko – kto kogo przyprowadza na terapię – w poszukiwaniu zagubionej relacji'+ 'Rodzice źródłem zmiany zachowania „trudnego” dziecka – behawioralno-poznawcze podejście w pracy z rodzicami'+ 'Rodzina i dziecko w sytuacji rozwodu'+ 'Rodzina wieloproblemowa z perspektywy klinicznej i społecznej dysfunkcji – kompleksowy model diagnostyki, opieki i rozwoju'+ 'Skala Inteligencji WISC-R w diagnozie klinicznej'+ 'Strategie ukierunkowane na pomoc i rozwiązywanie konfliktów z nastolatkami z grup ryzyka (problem uzależnień, przemocy i szeroko rozumianej patologii)'+ 'Tajemnice okaleczonego soma i psyche – zachowania autoagresywne, kompleksowy model pomocy'+ 'TAT – test projekcyjny w diagnozie klinicznej, badanie i interpretacja'+ 'Terapia ofiar wykorzystania seksualnego'+ 'Trening zastępowania agresji (TZA) – model pracy terapeutycznej z dziećmi i młodzieżą'+ 'Trudny klient/pacjent – z perspektywy wiedzy o teorii przywiązania i rozwoju wczesnodziecięcym'+ 'Uzależnienie od Internetu / gier komputerowych – perspektywa wielokontekstowa'+ 'Zaburzenia lękowe wieku rozwojowego – systemowe i interdyscyplinarne postępowanie w procesie pomagania'+ 'Zasady i metody sprawowania profesjonalnej opieki nad osobami dotkniętymi otępieniem starczym' ); Wybierz szkolenie z listy / Zaznacz jeśli chcesz zrezygnować z wcześniej wybranego w tej pozycji szkolenia document.write( 'SZKOLENIA DŁUGOTERMINOWE'+ ''+ 'Kurs atestowany przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne oraz akredytowany przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne'+ 'Podstawowy Kurs Psychoterapii Pozytywnej'+ 'Systemowe rozumienie rodziny – szkolenie podyplomowe'+ ''+ 'SZKOLENIA KRÓTKOTERMINOWE'+ ''+ 'Diagnoza i terapia poznawczo-behawioralna zaburzeń lękowych u dzieci (2019)'+ 'Diagnoza zaburzeń oraz trudności rozwojowych i emocjonalnych dzieci w wieku poniemowlęcym i przedszkolnym – aspekty teoretyczne i praktyka (2018)'+ 'Dysfunkcje seksualne u kobiet i mężczyzn w terapii indywidualnej i terapii pary - diagnoza, psychoterapia (2019)'+ 'Interwencja kryzysowa jako metoda pracy w kryzysach życiowych (2018)'+ 'Kiedy lęk z przeciwnika staje się sprzymierzeńcem – dziesięć kroków terapii lęku (2019)'+ 'Mindfulness czyli terapia uważności dla dzieci i ich rodzin (2019)'+ 'Narzędzia różnych modeli terapeutycznych w pracy z klientem mierzącym się z natręctwami i obsesjami (2019)'+ 'Osobowość narcystyczna i borderline w psychoterapii - specyfika, kontekst, mechanizmy zaburzenia i leczenia (2018)'+ 'Pacjent z zespołem zaburzeń więzi i traumatyzującym doświadczeniem różnych nadużyć -postępowanie diagnostyczne i terapeutyczne na etapie konsultacji oraz leczenia (2018)'+ 'Pomiędzy chorobą psychiczną a zaburzeniami zachowania dzieci i młodzieży - diagnostyka i planowanie interwencji terapeutycznych (2019)'+ 'Poznawczo- behawioralne treningi rodzicielskie stosowane w profilaktyce zaburzeń zachowania (2019)'+ 'Praca z dzieckiem po traumie umieszczonym w rodzinie zastępczej (2019)'+ 'Problemy rozwojowe dzieci w wieku przedszkolnym. Pomoc psychologiczna oraz wspieranie relacji rodzice-dziecko (2019)'+ 'Psychoterapia jedzących za dużo (2019)'+ 'Psychoterapia poznawczo-behawioralna – skuteczne techniki pracy i interwencji stosowane w różnych obszarach zaburzeń (2018)'+ 'Rodzina wieloproblemowa z perspektywy klinicznej i społecznej dysfunkcji – kompleksowy model diagnostyki, opieki i leczenia (2019)'+ 'Rozwój seksualny dzieci i młodzieży - zachowania normatywne i nienormatywne w różnych grupach wiekowych, formy pomocy i psychoterapia (2019)'+ 'Rozwój w okresie prenatalnym i dzieciństwa do 3 lat.Psychologia i psychopatologia rozwojowa, a praca psychologa z rodzinami z małym dzieckiem (2019)'+ 'Składnie kawałków życia na nowo - psychoterapia osób doświadczających przemocy (2019)'+ 'Somatyczne i behawioralne maski poważnych problemów emocjonalnych w wieku rozwojowym (2018)'+ 'Specyfika terapii osób identyfikujących się z mniejszościami seksualnymi (2018)'+ 'Tajemnice okaleczonego soma i psyche - zachowania autoagresywne, kompleksowy model pomocy (2019)'+ 'Terapia dzieci krzywdzonych i wykorzystanych seksualnie (2019)'+ 'Terapia zaburzeń lękowych u młodzieży w oparciu o koncepcję mentalizacji (2018)'+ 'Trening Kontroli Agresji (TZA) – model pracy terapeutycznej w nurcie poznawczo-behawioralnym z dziećmi i młodzieżą (2018)'+ 'Wczesna interwencja psychologiczna wobec małego dziecka i jego rodziny - problemy kliniczne w pierwszych trzech latach życia dziecka (2018)'+ 'Wprowadzenie do Dialogu Motywującego jako skutecznej metody pomagania w dążeniu do zmiany (2018)'+ 'Zaburzenia osobowości z perspektywy różnych dysfunkcji psychopatologicznych - diagnoza kliniczna - interwencja psychologiczna (2018)'+ ''+ 'DIAGNOZA PSYCHOLOGICZNA'+ ''+ 'Kliniczne zastosowanie testów psychometrycznych w diagnozie dziecka (2018)'+ 'MMPI / MMPI-2 badanie, interpretacja i opracowanie wyników (2018)'+ 'MMPI / MMPI-2 badanie, interpretacja i opracowanie wyników (2019)'+ 'Rysunek w diagnozie i terapii dziecka oraz dorosłego (2019)'+ 'Skala WAIS- R w praktyce klinicznej (2018)'+ 'Test CAT w diagnozie i terapii dziecka (2019)'+ 'TAT - test projekcyjny w diagnozie klinicznej, badanie i interpretacja (2019)'+ ''+ 'NEUROPSYCHOLOGIA W PRAKTYCE KLINICZNEJ'+ ''+ 'Neuropsychologiczna diagnoza dziecka (2019)'+ 'Neuropsychologiczna diagnoza zaburzeń pamięci (2019)'+ ''+ 'SUPERWIZJA'+ ''+ 'Superwizja w nurcie integratywnym'+ 'Superwizja w nurcie systemowym'+ ''+ 'SZKOLENIA DLA INSTYTUCJI'+ ''+ 'Budowanie wewnętrznej motywacji do zmiany'+ 'Depresja i zachowania samobójcze u dzieci i młodzieży – diagnoza, systemy wsparcia, terapia'+ 'Diagnostyka i kompleksowe postępowanie terapeutyczne w zakresie wybranych zaburzeń wieku rozwojowego – zintegrowany system opieki terapeutycznej, wychowawczej i szkolnej'+ 'Diagnoza neuropsychologiczna dziecka – specyfika badania, formułowanie hipotez, dobór metod diagnostycznych'+ 'Diagnozowanie procesów motywacyjnych sprawców przestępstw'+ 'Dziecko przed sądem – podstawy opiniowania psychologicznego dzieci dla potrzeb sądu w sprawach podejrzeń o stosowaną wobec nich przemoc, w tym wykorzystywanie seksualne'+ 'Dziecko w wieku 6-10 lat – wybrane techniki pracy terapeutycznej, stosowane formy i ich ograniczenia'+ 'Indywidualna praca terapeutyczna z dzieckiem w kontekście kryzysów rodzinnych i rozwojowych'+ 'Interwencja w sytuacjach traumatycznych indywidualnych i masowych'+ 'Jak pomóc przejść przez trudy życiowych zdarzeń – interwencja kryzysowa jako metoda wsparcia'+ 'MMPI / MMPI-2 badanie, interpretacja i opracowanie wyników'+ 'Nadopiekuńczość w relacji z rodzicem jako diagnoza i kontekst w terapii'+ 'Normatywne i nienormatywne zachowania seksualne dzieci – diagnoza i pomoc psychologiczna'+ 'Pacjent z doświadczeniem przewlekłej traumy, zaburzeniami przywiązania i dysregulacją emocjonalną- diagnoza dla potrzeb opinii sądowej'+ 'Podstawy diagnozy i pomocy psychologicznej udzielanej dzieciom krzywdzonym ze szczególnym uwzględnieniem dzieci wykorzystywanych seksualnie'+ 'Pomiędzy chorobą psychiczną a zaburzeniami zachowania dzieci i młodzieży – diagnostyka, zintegrowany system opieki terapeutycznej i wychowawczej'+ 'Praca z osobami w podeszłym wieku i ich rodzinami – metody aktywizujące, terapeutyczne'+ 'Praktyczne i teoretyczne aspekty psychoterapeutycznej pracy grupowej z dziećmi w wieku 6-12 lat'+ 'Problemy rodzin zastępczych, adopcyjnych i zrekonstruowanych w kompleksowym modelu pomocy'+ 'Profilaktyka zespołu wypalenia zawodowego i poprawa efektywności pracy w interdyscyplinarnym modelu oddziaływań'+ 'Profilowania sprawców przestępstw'+ 'Psychiczna przemoc w rodzinie – zagadnienia diagnozy, interwencji i terapii'+ 'RAD Reaktywne zaburzenia przywiązania (zespół zaburzenia więzi)'+ 'Rodzice czy dziecko – kto kogo przyprowadza na terapię – w poszukiwaniu zagubionej relacji'+ 'Rodzice źródłem zmiany zachowania „trudnego” dziecka – behawioralno-poznawcze podejście w pracy z rodzicami'+ 'Rodzina i dziecko w sytuacji rozwodu'+ 'Rodzina wieloproblemowa z perspektywy klinicznej i społecznej dysfunkcji – kompleksowy model diagnostyki, opieki i rozwoju'+ 'Skala Inteligencji WISC-R w diagnozie klinicznej'+ 'Strategie ukierunkowane na pomoc i rozwiązywanie konfliktów z nastolatkami z grup ryzyka (problem uzależnień, przemocy i szeroko rozumianej patologii)'+ 'Tajemnice okaleczonego soma i psyche – zachowania autoagresywne, kompleksowy model pomocy'+ 'TAT – test projekcyjny w diagnozie klinicznej, badanie i interpretacja'+ 'Terapia ofiar wykorzystania seksualnego'+ 'Trening zastępowania agresji (TZA) – model pracy terapeutycznej z dziećmi i młodzieżą'+ 'Trudny klient/pacjent – z perspektywy wiedzy o teorii przywiązania i rozwoju wczesnodziecięcym'+ 'Uzależnienie od Internetu / gier komputerowych – perspektywa wielokontekstowa'+ 'Zaburzenia lękowe wieku rozwojowego – systemowe i interdyscyplinarne postępowanie w procesie pomagania'+ 'Zasady i metody sprawowania profesjonalnej opieki nad osobami dotkniętymi otępieniem starczym' ); Nazwisko i imię Wykształcenie Nazwa uczelni, kierunek, specjalność Rok ukończenia Proszę wybrać tryb studiów pięcioletnie dzienne studia magisterskie pięcioletnie wieczorowe studia magisterskie trzyletnie studia zaoczne dla magistrów Staż pracy (wypełnij przynajmniej jedną pozycję) W zawodzie psychologa W zawodzie lekarza (specjalizacja) W zawodzie pedagoga W zawodzie neuropsychologa W innym zawodzie (jakim?) Doświadczenie kliniczne Dotychczas bez doświadczenia w bezpośredniej pracy z pacjentami Doświadczenie w bezpośredniej pracy z pacjentami w wymiarze lat Miejsce pracy — Prywatne dane do kontaktu i korespondencji Adres zamieszkania z kodem pocztowym — Numer telefonu Dodatkowy numer telefonu (wpis niewymagany) Email Dane do wystawienia rachunku Proszę wystawić rachunek zgodnie z danymi podanymi poniżej.Odznaczenie tego pola pozwoli na weryfikację zgłoszenia bez podawania danych potrzebnych do wystawienia rachunku. Imię i nazwisko / Instytucja, NIP Dokładny adres z kodem pocztowym — Zwracamy Państwa uwagę, że wystawiany przez nas rachunek musi być zgodny z danymi zleceniodawcy na dokumencie wpłaty. Prosimy więc o zwrócenie uwagi czy informacje zawarte na blankiecie wpłaty są zbieżne z adresem i nazwą na którą ma zostać wystawiony przez nas rachunek. Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) informujemy, że administratorem danych osobowych jest Pracownia Pomocy Psychologicznej dla Dzieci, Młodzieży i Rodzin z siedzibą w Sopocie przy ul. Mickiewicza 55 m. 77 (nazywana dalej Pracownią). Dane w powyższym zakresie przetwarzane będą przez Pracownię w celu realizacji szkolenia. Informujemy, że ma Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie tych danych jest dobrowolne. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszej karcie zgłoszenia dla potrzeb realizacji szkolenia. Wyrażam zgodę na przesyłanie mi przez Pracownię, zarówno drogą poczty elektronicznej jak również listowej, informacji o szkoleniach, seminariach, konferencjach organizowanych przez Pracownię Pomocy Psychologicznej dla Dzieci, Młodzieży i Rodzin. Informacje dodatkowe Planując rozwój zawodowy, jaką tematyką szkoleń z obszaru pomocy psychologicznej, terapeutycznej, psychiatrycznej, poradnictwa lub diagnostyki byliby Państwo zainteresowani? Prosimy o podanie Państwa propozycji tematycznych. (wpis niewymagany) — Uwagi (wpis niewymagany) — W trosce o bezpieczeństwo Państwa danych i gwarancję dostarczenia zgłoszenia, prosimy o przepisanie jednorazowego kodu z szarego pola do zielonego. Wygeneruj nowy kod Dane Państwa podlegają ochronie zgodnie z obowiązującymi przepisami. Służyć mogą nam jedynie do przesyłania drogą pocztową lub elektroniczną informacji o konferencjach lub najnowszej ofercie szkoleń naszej Pracowni. W przypadku braku zgody na taką formę przekazywania informacji w uwagach proszę napisać słowo "NIE".